- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Természetes, pihepuha

2007. június 20. - Antibaby
Kellene nekem egy shopping-őrangyal. Aki szépen elkapja a tekintetemet a felsőrészekről, mert valamiért mindig azt veszek, akármiért is indulok. Aztán ráirányítja a nadrágokra. S akaraterőt pumpál belém, amikor felpróbálom azt a kis cukit, s tökéletesen áll, mégis vissza kell akasztanom a helyére. Jó, jó, utóbbit ma egyes egyedül megtettem. Fájó szívvel és nagyon gyorsan hagytam ott egy fekete alapon piros-fehér pöttyös, buggyos ujjú felsőt. Majd ugyanazzal a lendülettel bevágódtam egy fehérneműboltba, s vásároltam tényleg szükségeset. Pontosabban -eket.
1-1 db natúr anyagú, színű, kényelmes, rugalmas topot, hozzá való alsóval, alváshoz. No csipke, no fodor, no hímzés. Természetes, testhezálló és teljesen átlátszó. Mondjuk oly' mindegy, hiszen éjszaka alszom, amikor sötét van, a programban résztvevőknek pedig csukva a szemük.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr996821725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11173 2007.06.20. 20:50:43

Átlátszó, rugalmas, testhezálló top és alsó nem sokáig marad alvóruha. Vagy legyek trappista barát :-)

5535 2007.06.21. 02:07:04

Katica akkor szokott engem elrángatni, amikor harmadszorra is új blúzzal tér haza a nadrág helyett. Működik. :-)
süti beállítások módosítása