- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

PGSM

2007. június 22. - Antibaby
Megvettem a telefonomat február elején. Új szerződés, hűsérnyilatkozat, minden. Mondom a lánynak, már rég megváltozott a címem, ő meg a régit nyomtatja épp rá a szerződésre, nem lesz az úgy jó. Azt a választ kaptam, hogy nem számít, úgyis a levelezési címre küldenek mindent.
Ez így is volt egészen addig, amíg csak számlák jöttek. Viszont egyszer csak elkezdtek a régi lakcímemre, ahol most Anyukám lakik, és a város másik csücskében van, szállingózni a levelek. Fizetési felszólítók és egyéb tájékoztató jellegű irományok.
Múlt héten fogtam magam, bementem a Pannonba, betegen ugyan, de kell egy kis mozgás az egész heti otthonlét után. Sorszám, és másfél órás várakozás. Állva, egyhelyben. Szék nincs. Amikor végre sorra kerültem, előadtam a srácnak, hogy a címet szeretném megváltoztatni. Nem a levelezésit, az jó, a számlák tökéletesen érkeznek, viszont bármilyen más levél rossz címre megy. Írjuk már át, kérem szépen. Asszongya, azt csak telefonon lehet elintézni. Ügyfélszolgálat tehermentesítése, satöbbi. Még jó, hogy másért is mentem, mert biztos felrobbantam volna 1,5 óra ácsorgás után.
Ma jutottam odáig, hogy felhívjam a PGSM ügyfél-vonalát. Nagyonkedves Szilárd közölte, hogy csak személyesen, az ügyfélszolgálaton tudják átírni a címet, hiszen személyivel kell igazolnom, hogy én én vagyok, és hogy a szerződés egyik alapadatát módosítani kívánom. Logikus, persze, ezért mentem be magamtól is korábban. Értetlenségemre viszont, ami annak szólt, miért küldtek el kétszer is ezzel az ügyfélszolgálatról, kioktatóan közölte, hogy valószínűleg nem tudtam elég érthetően elmondani, hogy mit szeretnék. Lenyeltem a megjegyzésem, már bánom.
Jelenleg kicsit vacilálok, hogyan kerülhetném el ezek után, hogy én legyek a rossz, gonosz, bunkó és értetlen ügyfél. Mindenesetre hamarosan felkeresem őket ismét személyesen. Immár negyedszer nekifutva ennek a bonyolult ügynek a megoldásához, bocsika, megváltozott a címem.

PGSM Update: Ismét felkerestem az Ügyfélszolgálatot, személyesen! Ezúttal beszippantott a vákuum. Beálltam Van Damme-pózba, hogy tudjak rúgni, ha kell. De nem volt rá szükség, elég volt szemöldököt ráncolni. Átírták a címem, végre. Igaz, csak második nekifutásra sikerült átmásolnia a fiúnak a számlaküldési cím rublikából (Ctrl+C) az állandó lakcímhez (Ctrl+V), a kettő között pedig próbált meggyőzni, hogy az első, elrontott verzió is jó. Nem, nem jó, nem talál meg a postás.
Címátírás tehát végre sikerült. De újabb kör indult. Egy másik intéznivalóm is volt ugyanis, amire megint azt mondták, a telefonos ügyfélszolgálathoz forduljak. Van 6 jegyű kódom? Van.
Telefonos ügyfélszolgálat kéri a kódot, diktálom, azt mondja, nem jó. Biztos megváltoztattam. Nem, nem változtattam meg. De biztos. Menjek be az Ügyfélszolgálatra, csinálnak új kódot, azzal telefonáljak majd újra. Ááááááááááááá!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr406821733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Psziche 2007.06.21. 21:41:55

Én nem tudnék ilyen kultúráltan visszemenni negyedszerre is... Pannonál én életembe 2-szer voltam, akkor is jó köcsögök voltak, úgyhogy nekem elegem van belőlük... :D de neked azért sok sikert!

sunnyboy 2007.06.21. 22:02:50

Tudom nem sokat ér, azért egy panaszkönyvös cucc jót tenne:)

Anni 2007.06.22. 16:15:19

Részvét!Őszinte részvétem..T-mobile is kb ilyen szinten van .Benn van egy szőke hülye picsa aki mindenkit hülyének néz és bunkon dumál a multkor akkora cirkuszt csináltam..hm...azota a tesom járba ha v.mit el kell intézni..:-D

kriszti 2007.06.22. 18:54:15

a vodafone-nál udvariasak, segítőkészek és gyorsak (ez itt a reklám helye:). komolyan, alig hittem el a t-mobile-os tapasztalataim után, hogy ilyen létezik...

Psziche 2007.06.22. 20:38:50

hmm... vodafonnál még nem voltam de velem a t-mobile-nál is rendesek.

sunnyboy 2007.06.22. 21:44:20

Keresd meg a vezetőt, s nyújts be egy számlát!:):)...fizessék ki az idődet...hihetetlen!
süti beállítások módosítása