- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Mélypontnap

2007. június 30. - Antibaby
Azt hittem, a vásárlás segít. Vagy aki segíteni szokott. Az lett belőle, húzott maga után egész délután. Napszemüvegem alatt én. Csak úgy léteztem. Nem gondoltam semmire, nem pislogtam, nem vettem levegőt sem, nem néztem jobbra, nem néztem balra, nem beszéltem, nem kérdeztem, nem ábrándoztam, nem terveztem, nem emlékeztem. Ideges voltam a zenéktől, az eladóktól, a vásárlóktól, a ruháktól, a kosztól, mindentől.

A nap párbeszéde:
- Jé, nem vettem semmit.
- Az jó vagy rossz?
Hosszas gondolkodás után: - Érdekes.

Olyan dolgok kavarognak bennem, amik harminc éve soha. S még csak le sem írhatom őket. Ha leírhatnám, akkor sem tudom szavakba foglalni, hogy mennyire mélységesen... áááááááááá.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr916821787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11173 2007.06.30. 20:25:05

Nyár, meleg, tömeg, stressz, hormonok, virágpor... Majd megjönnek azok a fránya szavak :-) Takarítás nem jobb ilyenkor? Engem helyre szokott tenni.

2582 2007.06.30. 21:58:10

tehát ez a post is félrement. :) De jó is lenne, ha a nyár, meleg, hormonok miatt lenne. :) Ilyenkor semmi sem jó, azt hiszem. A takarítás egyébként tényleg olyan, ahogy mondod, de most inkább törni-zúzni lenne kedvem. Arcot befele. :) Egyébként meg telihold van, biztos az is hat. S én magam unom leginkább, hogy... hogy.

22669 2007.07.01. 05:05:30

Nézz be hozzám és átértékeled milyen jó neked......

11173 2007.07.01. 08:39:29

Van olcsón lízingelhető csákányom. Nem jégcsákány, de elfér a hosszabb ballonkabát alatt. Könnyen kezelhető, hatékony meggyőző eszköz ;-) Lelki bajok ellen kézrátételt javaslok. Izzadt férfikéz, megfelelő helyen. Mikor apró gyöngyökként gyűlnek össze az izzadságcseppek a szőrszálak tövénél, és csillognak a gyertyafényben... Persze csak ha nem értelek megin félre :-)

2582 2007.07.01. 09:16:30

:))) Legalább megmosolyogtattál. Aztán benéztem linához. :(((
süti beállítások módosítása