- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Szép, napsütötte vasárnapot kívánok!

2007. július 08. - Antibaby
Szeretném megkérdezni azoktól a bloggerektől, jogászoktól, akárkiktől, akik olvasnak, hogy a kommentek tekintetében meddig terjed a szólásszabadság? Valahol azt olvastam, hogy a blogger felelős a kirekesztő, törvényt, kisebbségeket sértő megnyilvánulások ki nem moderálásáért. Tud erről valaki valamit?
A dolog hátteréről annyit, hogy az éjszaka folyamán telepakolták fröcsögéssel, zsidózással és hasonlókkal a kommentboxot, amelyeknek egyébként semmi köze a bejegyzéseimhez, olyan dolgokat említenek benne, amikről én sosem írtam. Többek közt szidják a Tandem Cafét, ahol én életemben 10 másodpercig tartózkodtam összesen, amikor valaki ott adott le nekem egy csomagot. Megtudtam, hogy zsidó vagyok, egy újabb érdekes adat, családfa-kutatás megspórolva. Meg hogy én csendes vonulásommal provokáltam a záptojásokkal és sörösüvegekkel békésen játszadozó, gyámoltalan fiatalembereket, akiket egyébként nem is láttam, mert miután megkaptam a gyomros tojásomat, beugrottak egy bódé mögé.
Na mindegy, a mellem és gyomrom közötti terület még ma is kimondottan fáj, de nincs mit tenni, majd elmúlik. Remélem, a blogra egyébként nem kíváncsi, csak mindenhova ugyanazt bemásolgató fiatalembereknek is három napig tart a csoda, aztán továbbállnak. Aki mégis kíváncsi, hogy milyen jellegű kommenteket tartok vissza a publikálástól, az megtekintheti Gus-nál. (Teo hogy maradt ki?)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr496821831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

40291 2007.07.08. 09:44:20

Ez a te blogod, úgy moderálod ahogy akarod. Ha akarod bent hagyod az anyázást. Az ilyen a beíróját minősíti. De a jóízlés azt diktálja, hogy törölni kéne. Mert zavarja a többieket. Ahogy a házad kerítéséről is lemosnád a kurvaanyád feliratot.

4651 2007.07.08. 09:47:29

Hát öcsém! Én sehol nem tandemeztem magamon kívül, és én nem kaptam ilyeneket. Nem találok szavakat. Komolyan. Gonzinál is érdekes kommentek születnek.

38981 2007.07.08. 10:17:00

Elsősorban annyit, hogy ha nem moderálsz ki egy másokat sértő bejegyzést, akkor annyiban vagy felelős, amennyiben a feljelentő/beperelő ezért téged felelőssnek tart. Ilyen esetekben ugyanis nem indul meg hivatalból a büntetőjogi eljárás; polgári pert pedig az ellen kezdeményezel, aki ellen akarsz. Nincs olyan, hogy xy-t én ugyan nem perlem be, de a bíróság mégis őt kötelezi kártérítésre. Ugyanakkor olyan sincs, hogy xy nem perel_het_ be azért, mert én "csak" felületet adtam egy kommentnek. Ha a bíró az én felelősségemet is meg tudja állapítani, akkor igenis felelős vagyok. (Kicsit távoli példa: Bencsik Andrást például elítélték Mécs Imre rágalmazásáért -- Bencsik az inkriminált lap főszerkesztője volt, a cikket nem ő jegyezte.) Másrészről azt is gondolom, hogy a téged érted olvasók és te is akkor jársz jól, ha szemrebbenés nélkül moderálsz mindent, ami ízléstelen. Aki henteregni akar ebben a szennyben, az megteheti máshol; nincs az az ellenérv vagy csípős viszontválasz, amitől ezek az alakok visszarettennének, szóval a konfliktust sem érdemes vállalni értük. Törölni, törölni, törölni: ez az egy dolog, amennyiből értenek valamennyire. Törölni ugyanis egyszerűbb, mint írni -- ha nem érnek el eredményt, elmennek máshová.

19613 2007.07.08. 12:40:04

nahát, zsidó-és buzibarát kávézó, majd csinálunk belőle franchise rendszert és lesz a világon mindenhol. :) jobbulást, különben. :( ettől nekem is fáj a gyomrom, pedig ott sem voltam.

56007 2007.07.09. 18:30:30

ennek a sodikának a blogján még mindig fröcsögnek ránk! szomorú dolgok ezek!
süti beállítások módosítása