- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Helyzetjelentés

2007. július 12. - Antibaby
Na jó, az a levél azért nem oldott meg mindent, csak kellett. Már egész jól összeraktam magam, de most mintha visszaléptem volna a keddi események után. Ma a bluetooth-ról beszélgettem valakivel (már amennyire én arról beszélgetni tudok), amikor egyszercsak rám tört a zokogás. Normális vagyok? Nem. Ha lesz időm, felpofozom magam. Legyen már bennem egy cseppnyi büszkeség, de komolyan!

Amúgy pedig minden oké, zajlik a nagybetűs. Szabi kellős közepén meg nincs jobb elfoglaltság, mint nyugdíjas búcsúztatóra menni. Marha nagy kedvem van... De biztos ezer tanulsággal szolgál majd.
Közben osztálytalálkozót szervezek és sosem voltam ilyen közel hozzá, hogy valóban könyvet írjak. Erről majd később, egyelőre szupertitkos, megabizalmas. De annyira lelkesít, hogy nem tudtam tartani a számat, utólag is elnézést kérek a másik felemtől.
Ja, a látszat ellenére pihenek. Nagyon is. Az idő rossz, de milyen lenne, amikor szabin vagyok? (Az ilyen mondatok végére meg sosem tudom, milyen írásjelet tegyek, vissza kellene mennem a suliba.)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr456821845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betond 2007.07.12. 16:26:25

Huh, izgi. Mikor es hol olvashatjuk? ;) És ne pityeregj. A mondat végére kérdőjel kell, mert a második tagmondat nem alá, hanem mellérendelt.

2582 2007.07.12. 20:07:29

kösz, jól csináltam :)

cvrebkfjfds 2010.04.16. 19:48:01

4a3x8q nwctkovgrzbm, [url=http://jblxmyrbwpfw.com/]jblxmyrbwpfw[/url], [link=http://ovmtsatbwmni.com/]ovmtsatbwmni[/link], http://irttuovnvepi.com/

Joyelle 2011.07.04. 04:59:52

Tocudhwon! That's a really cool way of putting it!

Irish 2011.07.04. 19:12:18

Way to go on this essay, heelpd a ton.
süti beállítások módosítása