- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Kineziológus

2007. július 23. - Antibaby
Negyedórát várakoztam egy hatalmas váróteremben, ami iroda, étkező, és anyámkínja is egyben. Nem tudok túl sokat a feng-shuiról, de rögtön észrevettem, annak szabályai szerint van berendezve a helyiség. A durva az, hogy az úgynevezett "harmóniaház" pillanatok alatt idegessé tett. Még azt a sok kacatot, ami egy ilyen helyen van... Körbenéztem, s nem értettem, hogy tud itt bárki is megnyugodni. Egymással legkevésbé sem passzoló színek, minták, formák és anyagok tömkelege, s mindenhol egy giccses kütyü. Mivel jól megvárakoztattak, időűzés gyanánt azt játszottam, találok-e akár egy icipici tárgyat is, ami szép. Nem sikerült.
Aztán megjelent egy boszivörös nő, macskával a karján. Egy még kacatosabb szobába invitált, s bár a késés ellenére még két telefont elintézett a barátnőivel, meg kiszaladt megetetni a macskát, itt már érthetetlen nyugalmat kezdtem érezni.
Huszonöt perccel az előre megbeszélt időpont után végül megkezdtük a munkát. Beszéltem, ő meg jegyzetelt, nem sokat. Majd egy közel harmincperces szeánsz következett, a boszivörös nő ujjaival nyomkodta a full ellazított karjaimat, aztán nézegetnem kellett színeket, s köldököm elé tett tenyérrel elképzelni, ahogy lefestem magam fehérre, zöldre, pirosra, sárgára. Úgy éreztem magam, mint valami gagyi cirkuszi mutatványos. A szeánsz felénél már majdnem felnevettem, "na jó, mostmár áruljátok el, hol vannak a rejtett kamerák". S a durva az, hogy amikor már épp elmenekülni készültem, azt mondja: "7 évesen elhagyatottságot éreztél, és a veséden maradt." (Merthogy ilyen csendőrpertuban nyomtuk.) Paff. Köpni-nyelni nem tudtam. Ugyanis 7 éves koromban váltak el a szüleim, illetve költözött el apukám, s utána hosszabb ideig kórházban voltam veseproblémával, de az orvosok nem igazán tudták megmondani, mi a bajom. Ez a nő meg csak úgy, nulla információ alapján bedobja. S ilyenből még volt vagy 4-5 a kezelés folyamán. Egy ilyen trükkért 13 ezer forint aprópénz.
Furcsán botorkáltam hazáig. Nem tudtam, hogy valami rendkívüli történt velem, vagy bohócot csináltak belőlem? Most én vagyok hülye vagy a tükör görbe? Szeptemberben folytatjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr456821901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

55752 2007.07.23. 17:15:32

nekem kezdőként az asztrológusnál volt hasonló. én mondjuk hangosan zokogtam...

26032 2007.07.23. 17:43:39

Valaki világosítson már fel, hol lehet jó asztrológusokba/jósnőkbe/kineziológusokba és mittudoménmikbe botlani! Ha én keresnék, tuti kóklerre akadnék.

2582 2007.07.23. 17:48:17

Ada, én így egyetlen alkalom után nem mondok még semmit, de ez a nő elég elismert, őszig tele a naptárja, ami azért jelent valamit.

11173 2007.07.23. 20:05:30

Szerintem sok. Mond valamit, amit amúgy is tudsz. Hm. Fél áron tudok olyanokat mesélni, amit még nem is tudsz :-) Ahogy mondják, a hitet meg kell fizetni. Az ingyen hit nem hit?...

59208 2007.07.23. 20:54:23

Minek jársz Te ilyen helyekre?

2582 2007.07.23. 21:34:51

Dehogy olyat mond, amit amúgy is tudok. Meg ugye nem csak mondja, hanem oldja is. Remélem.:) S azért, mert van mit. Oldani. Mint mindenkinél.

Ada 2007.07.24. 07:58:14

Érdekes, hogy minden szakmának megvannak a maga "sztárképviselői".

43566 2007.07.24. 18:56:20

Ezen mar annyit gondolkoztam, hogy tenyleg mindenkinel van-e mit. Neha nagyon szeretnek elmenni egy ilyen emberhez, de ahogy vegiggondolom, nekem nagyjabol rendben volt az eletem, szigoruak voltak, de szeretnek a szuleim, nem valtak el, nem maceralt senki... es felek, hogy csak kinevetne az apro-csepro, lehet, hogy csak bekepzelt problemaimmal.

linato 2007.07.24. 20:09:01

Ada! Enyém anyukám kineziológus. Őt bátran merem ajánlani. http://www.subrosa.hu/ Antibaby! Priviben megírod kinél voltál?

66265 2007.07.28. 22:00:23

Iszonyú kommersz igénytelen műanyag vacak. Minden daluk tök ugyanaz. Hogy lehet ezt hallgatni? :-)
süti beállítások módosítása