- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

RR

2007. augusztus 03. - Antibaby
Lehallgatnak. Tele vagyok poloskával, ez már tutifix. Mostanában, akármilyen ötletemről beszélek valakinek, pár napon belül látom megvalósítva valahol. Így én már lemondtam a saját "10 dolog, amit utálok bennem" listámról, és nem írom meg a Rubint Rékáról hetek óta fejemben szerkesztgetett postot sem. Szerénytelenül megjegyzem, talán többet ki tudtam volna hozni a témából, de mindegy, mert a lényeg ebben is benne van.
(Végre nem pixeles a logóm.)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr756821941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

verbeka 2007.08.07. 08:08:07

gyerekkoromban voltam így. kitalálták a világító golysótoll ötletemet, amit féltve őrizgettem, a metrós filmet, ami úgy jött volna létre, hogy a fix képek mentén elsuhanó metró ablkaiban összeáll az animáció, stb. de még az a szerencse, hogy a világ többszörösen bebiztosítja magát, és így nem vész el egy ötlet sem. a mostanit szeretném én magam magvalósítani, csak ki ne találja valaki más is...

Janai 2011.07.03. 13:49:21

Great article, thank you again for wrtiing.

Gerrie 2011.07.04. 16:54:55

Fuerralz? That's marvelously good to know.
süti beállítások módosítása