- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Schobert

2007. augusztus 15. - Antibaby
A gumicsizmánál is elterjedtebb volt a Szigeten a Schobert házaspár említése. Egyesek szinte betanulták Rubint Réka és Norbi mondatait, s mint kiderült, nem tud olyan helyzet előállni, amelyben ne lehetne egy frappánsat idézni tőlük, környezetünkben röhögőgörcsöt idézve elő. Most, hogy valamelyest kialudtam magam, eszembe jutott az évtized ötlete, amelyből Schoberték megintcsak szép hasznot húzhatnának, s nem is kellene megerőltetniük magukat. A múlt heti Sziget-látogatós videoik sikerén felbuzdulva sorozatgyártásba is kezdhetnének. Piaci rés. Réka és Norbi a bevásárlóközpontban. Réka és Norbi a múzeumban. Réka és Norbi a Józsefvárosi piacon.
Te jó ég, mikor lettem én ilyen házsártos öregasszony?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr76821983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunnyboy 2007.08.15. 19:16:01

A múltkori cikk, amit linkeltél...attól teljesen bekészültem...ekkora majom házaspárt...:):)

Psziche 2007.08.15. 21:08:39

Hát én nem kedvelem különösebben a Schobert házaspárt, de teljesen igazuk volt. Én tuti nem mennék ki a szigetre, ha fizetnének, akkorse.

Miklós 2007.08.16. 00:50:32

Psziche barátom: Attól, hogy te sem mennél ki, még nincsen igazuk, és akkor árnyaltan fogalmaztam. Én se voltam idén, bár ha fizettek volna, akkor tuti kimegyek. A Schobert-pár esetében a tahó általánosításról van szó. Arról nem beszélve, hogy akinek egy koszos körömről a saját, jelenleg 1 éves lányának ujjazása jut eszébe, az talán forduljon gyógyszerészéhez és kezelő orvosához. Schoberték olyan sznobok, akiket még a sznobok is kitagadnának az alacsony szellemi színvonal miatt.

26040 2007.08.16. 12:42:18

Rubint Réka egy egyszerű kis falusi gumicsizmás picsa, akinek nagyon jó dolga lett hirtelen és nem tud mit kezdeni vele. Norbi pedig rendőr. Szerintem nem kell hozzáfűznöm semmi többet.

Dris 2007.08.17. 00:37:03

Esetleg annyit, hogy ez ugyanolyan általánosítás, mint az ő véleményük.

atman 2007.08.19. 18:24:37

Aki soha nem járt a szigeten - mint én sem - azért lehetett a médiából tájékozódni, hogy ez nem az a hely, ahol Bibliával a hónuk alatt sétafikálnak az emberkék. A sziget évről évre lefelé a lejtőn és még lehet lejjebb. /Norbiék nekem is- közömbösek, de itt egyetértek velük. pölö. / Nem is ragozom, pl. a két idióta - már nem kamasz - gyökér csávó akik hugyáltak a csőbe, meg dagonyáztak mesztelenül- gondolom két köcsög - és több százan bámulták őket, meg röhögtek, meg a biztonsági őrök is ott voltak és nézték őket. Szóval sziget kell - ugye a bevétel nem kevés haszon - de amugy mind igaz, koszos kocsog punk,rock patkányok gyülekezete, tisztelet a KIVÉTELNEK és bocs aki nem ilyen és itt van, - és ott volt.

wblytfipmru 2010.04.17. 03:03:45

voZcfh hdmeztqbjwcs, [url=http://nmudxiwldjra.com/]nmudxiwldjra[/url], [link=http://smlfvehhbpup.com/]smlfvehhbpup[/link], http://nnixvoquiqap.com/
süti beállítások módosítása