- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Fogadalmak

2007. augusztus 26. - Antibaby
Augusztus 26-ai fogadalmak:
1. Minimálisra csökkentem a kólafogyasztásomat. (Nem vagyok annyira naív, hogy azt higgyem, ki tudom iktatni teljesen az életemből, de ez a mostani fogyasztási mennyiség pont arra példa, hogy nem mindig azt kívánjuk, ami jó a szervezetünknek.)
2. Emelt fejjel közlekedek, az emberek arcába nézek az utcán. (Energiaforrás. Kipróbáltam, működik.)
3. Beszerzek egy görkorcsolyát és némi gyakorlás után bevetem magam a városi görisek közé. (Régi vágyam ez nekem.)
4. Mostantól melíroztatom a hajam, gesztenyebarnával. (Meguntam, hogy a hajam nem meleg, hanem szürkés, hideg árnyalatú. Mivel írtózom a természetellenes dolgoktól, nehezen vettem rá magam a váltásra, de a fodrászomban korlátlanul megbízom. Sikerült olyan festéket kennie rám, hogy a hajamnak valóban élettel teli színe lett, s közben a legszemfülesebb ismerőseim sem vették észre, hogy valami nem olyan, mint volt. Ráadásul nem kellett órákig ülnöm a fodrásznál, 50 perc alatt elkészültünk. Tetszik az eredmény, s semmi természetellenes hatása nincs.)
5. Egészséges(ebb) táplálkozásra kell átállnom. (Nem kényszer, belső indíttatás. Elszaladt velem a ló, oda kell figyelnem, mert érzem, telítődik a szervezetem méreganyagokkal.)
6. Spórolásba kezdek. (Kiélményeztem magam a nyáron. Nem ülök ezentúl sem otthon, az nem én lennék, de oda fogok figyelni, mert rengeteg tervem van: fényképezőgépet szeretnék venni, őszülni majd valamelyik wellness-komplexumban, s még van néhány költségesebb elképzelésem. Pl. lakás továbbszépítése, mint mindig.)
7. Sportolni kezdek. (A görkori az egy. Tél kivételével bármikor űzhető sport. Ezen kívül jó lenne valami, jóga, pilates, ilyesmi. Ez is régóta dédelgetett terv, de nem szeretek késő este és messzire menni miatta. Várom, hogy itt legyen a számban.)
8. Kacérkodom a gondolattal, hogy jövő évben felvételizzek valamelyik felsőoktatási intézménybe. (Erre persze elő kell készülni. Rengeteg szempontnak kell egyszerre érvényesülnie. S utána kell járnom a lehetőségeknek, hiszen régen érettségiztem. Anyagilag is előkészületeket igényel a projekt. A pszichológia, és esetleg a marketing (kreatív), kommunikáció és mozgókép-tudomány érdekel annyira, hogy belevágjak a tanulásba.)
9. Olvasni! (A jelenlegi netezéssel töltött időm kb. fele totál felesleges frissítgetés, értéktelen fecsegés. Ezt az időt kellene átforgatnom olvasásba, könyvírásba, sportolásba, alvásba.)
10. Időt szánni magamra. (Jobban odafigyelni, hogyan lépek ki az utcára. Megtanulni kialudni magam, megcsinálni a hajam, s még inkább odafigyelni az öltözködésemre, és a környezetemre. Félévente elmenni maniküröshöz, hetente egyszer bioláriumba.)
...ööö... valami tuti, hogy kimaradt. Na mindegy, legfeljebb lesz update.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr56822029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

56007 2007.08.26. 16:02:14

a kettes és a tízes nagyon jó, én is gyakorlom őket!

Charl 2012.01.16. 04:44:21

Keep these artciels coming as they've opened many new doors for me.

Kerriann 2012.01.18. 02:33:03

Your thinking mtaches mine - great minds think alike!
süti beállítások módosítása