- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Israel Kamakawiwo'ole

2007. augusztus 27. - Antibaby


Egészen hátborzongató élmény volt meghallgatni, megnézni. Olyan szomorúan jó embernek tűnik. Israel Kamakawiwo'ole hawaii énekes, zenész. 1997-ben halt meg, 38 évesen. Az élete utolsó időszakára már 340 kg-ot nyomó férfi a túlsúlya következtében kialakult légzőszervi elégtelenségbe halt bele. Ravatalát a hawaii parlamentben állították fel, ami hatalmas megtiszteltetésnek számít, mivel előtte csak két politikus kapott ilyen elismerést. A fenti video utolsó képsorai a "temetését" mutatják. A szertartáson több, mint 10 ezer ember vett részt, hamvait a Csendes-óceánba szórták.
Israel beceneve a The Gentle Giant volt, ami elég találónak tűnik. Nem csak Hawaii népe szerette, pozitív gondolkodása és dalainak kivételes zenei világa miatt világhírre tett szert. Számtalan díjat és elismerést kapott.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr586822033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

27368 2007.08.28. 00:51:54

nagyon köszi ezt a bejegyzést, mert eddig azt hittem, hogy az over the rainbownak ezt a változatát valami öreg, ősz amerikai bácsika nyomja. ráadásul ez a verzió nekem többféle néven is futott a winampban, de így már minden tiszta! sokkal hitelesebb és kedvesebb ezzel az arccal látni. amúgy ez volt a meet joe black-ben nem?

verbeka 2007.08.28. 07:04:43

nincsen számomra szomorúbb mondat, mint ez: "az élet szép!" nekem mást mond, mint amit jelent. mintha benne lenne az is, hogy egyszer meghalunk, nincs mit tenni. fájdalmasan elkeserítő feljajdulása ez az egyetlen pillanatra felvillanó léleknek. csak annyi időnk van, hogy ezt felismerjük, megéljük, kimondjuk, nem több. Israel Kamakawiwo'ole zenéjében tökéletesen benne van ez a plusz tartalom, ez a letaglózó fájdalom az életigenlés mellett. egy sárkányröptetős film alá tettem az over the rainbow-t. Ha érdekel, elküldöm a linkjét.

2582 2007.08.28. 09:24:10

Ha fel van töltve valahova, akkor a linkjét akár ide is becsatolhatod, hgoy többen lássák. Nekem egyébként jobban tetszik a másik dal, amit a szövegbe linkeltem.

3761 2007.08.28. 11:47:21

köszönöm, hogy ismét meghallgathattam!

27368 2007.08.28. 15:48:07

hú, látom oldalt elhatalmasodott a knife mánia! :-)

Powee 2007.10.12. 17:55:00

szia(sztok) az a brutális. hogy mire IZ zenéje mármint a legismertebb a somewhere over the rainbow elterjedt mo-n is addigra már ő meghalt.:( sajnos.

Anna 2007.10.27. 23:09:57

Egyszerűen imádom! Tudjátok ő egyszerű, gyönyörű dolgokról énekelt! Ki gondol arra , hogy mi van a szivárvány mögött?? Sokaknak luxusautó jár az eszében, és az ilyen dolgok eszébe sem jutnak!! És ha már nem látjuk többé a szivárványt?? És nem "pléjbackelt", hanem kisgitárt tartott a kezében!! Nem tudom tovább fokozni, remélem értitek mire gondolok! Ő egy csodás ember volt... Miért halt meg olyan fiatalon?? IZ forever!! Szeretem!! :))

Tisztelet 2008.01.09. 22:06:30

Szegény ember...kár érte..én azt hittem hogy ő még mindig él:S:S

suty 2008.11.10. 22:49:09

Az akaraterő megteremti az utat...

Alika Boy 2009.01.19. 20:18:47

Nagyon sajnálatos,hogy már elhunyt.A napokban fedeztem fel ezt a számot és magával ragadott.Nagyon szép szám.Kár,hogy már több ilyen szépet nem hallhatunk tőle!

vikidal 2009.02.26. 21:18:08

Gyönyörű!Csodálatos!Én még ilyet Elvis óta nem hallottam!!Sajna messze voltunk tőle,de jó,hogy valaki újra megtalálta!Nyugogj békében!!Hála,hogy voltál nekünk!! Viki

pimpi 2009.03.12. 08:34:35

Szépen,szépről énekelt.Sajnos Ő a szivárvány másik oldalán van!!

Grandel 2009.05.01. 18:59:40

Igen, Iz nagyszerű ember volt. Nem is tudnék többet mondani, az előttem szólók megtették. Ezért egy kis ajándék Nektek: http://uploading.com/files/LU21Z65B/Mp3.rar.html Ez egyik albuma, amelyen már a fentebb említett track is megtalálható. U.i.: A hangszerét ukulele-nek hívják. Hawaii pengetős hangszer.

Laci 2009.10.31. 21:19:03

Sziasztok Igaz hogy még csak 17 éves vagyok és nem lány (tehát kevésbé vagyok érzelmes), de ez a szám ez kihozta belőlem a rejtett énemet.nagyon furcsa és felkavaró érzéseim vannak.Benne van a sajnálat is, hogy ilyen hamar meghalt.!!!IZ 4ever nyugodj békében!:( Kát hogy soha nemismerhettelek Egyépként ez a klipp nagyon jó de a végét elszúrták a temetését már inkább ünnepelték!leet hogy ez hawaii szokás de én megtiszteltem volna csenddel!. sziasztok.

Meggyike 2010.03.01. 20:57:15

Sziasztok !! Én rá egy évre születtem.. Nem teljesen hónapra pontosan de majdnem :) Én Tisztelem/már nem tisztelhetem hiszen meghalt :S És sajnálom hogy meghalt hiszen olyan rendes és kedves embernek tűnik.. :S Az Over the Rainbow című száma olyan szép.. Kívülről fújom pedig még meg sem születtem már akkor nagy sláger volt !!! De imádom az összes számát !! És tisztelem!! Még a mai napig is :S Ha már nem is lehet tisztelni.. Attól emlékezni fogok rá !! Amúgy olyan rendes ember volt igazán élhetett volna még,Fiatal volt .. :( Na köszönöm :) Sziasztok !!! UI: Jó az oldal !! :)

UV pót 2010.08.26. 23:39:15

Azért erről se feledkezzünk el: http://www.youtube.com/watch?v=V1bFr2SWP1I&ob=av2e

PB 2011.03.04. 22:42:53

Ne keseregjünk azon, hogy meghalt. Hisz csak átköltözött a szivárványon túlra.

Hankó Jánosné 2011.04.30. 12:11:00

Lányomnak Írisznek(Írisz a szivárvány Istennőjének a neve)a kedvenc száma VOLT.2008 jan.14-én itt hagyott bennünket. Azóta együtt énekelnek a szivárványon túl. Üzenetet a szivárványok hoznak azóta nekem. Ápr 13-án van a születésnapom,szivárvány jelent meg az égen, de volt olyan karácsonyunk amikor szintén szivárványt kaptunk ajándékba. Nekem halála óta még többet jelent a szivárvány,s ez a dal.
süti beállítások módosítása