- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Idő?

2007. szeptember 08. - Antibaby
Ami a magánéletemet és az érzelmeimet illeti, meglehetősen össze lehetek zavarodva. Ezt többek között abból gondolom, hogy ma délelőtt a Corában, számomra is váratlanul, mindenféle előzmény nélkül, egyik kezemben egy zacskó spagettivel, másikban egy csomag liszttel Dris nyakába borultam. Fojtogatták torkomat a könnyeim, alig bírtam a fülébe súgni: "Olyan jó, hogy vagy!" Máskor meg elhúzódom vagy ingerült vagyok vele. Türelme határtalan.
Tudom, ő az, aki nekem van, de sehogy sem tudom feldolgozni az engem ért sérelmeket. Amiket persze nem ő okozott. Az ingerültség pedig valószínűleg a tehetetlenségből származik, mert akárhogy szeretném, nem tudok ezen az állapoton változtatni.
Állítólag az idő megoldja. Na de mennyi idő?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr776822091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viv 2007.09.08. 21:05:26

Fojtogat. A többi meg szép.

2582 2007.09.08. 21:20:24

Jaj, igen, teljesen igazad van. Kösz.
süti beállítások módosítása