- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Bibíí, esküszünk

2007. szeptember 30. - Antibaby
Én azért hozzátenném azt is a kulturálatlansághoz, amikor minden szombaton vonul a sok dudálós menet a körutakon. A dudálás maga, ami zavar, s ezen semmit sem enyhít, hogy ők, vadidegenék épp esküvőre igyekeznek. Ez csak rájuk tartozik, meghívottakra és házasulandókra, engem épp annyira tájékoztat az agyonvirágozott felvezetőautó, amennyire már sok is. Ha jól tudom, a közlekedés szempontjából indokolatlan dudálás a kresz szerint szabálysértésnek minősül. Ám ha lagzi van, a rendőrök szemet hunynak. Szemet hunynak, önkényesen eldöntik, ez jópofa, végülis esküvő van. De diplomaosztáskor, egy fergeteges szeretkezés után, örömteli válás alkalmából, vagy amikor megszületik a gyereked, nyomhatod-e a dudát végig a városon? Már csak az irónia kedvéért kérdezem: azonos neművel történő élettársi kapcsolat létesítése napján szabad-e dudálni?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr156822137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

29694 2007.09.30. 17:55:08

Szerintem ez spec. nem kulturálatlanság... Nem azért, mert mi is dudáltunk, míg a többi felsorolt dolgot nem tesszük persze :D, hanem mert egy esküvő (jó esetben) olyan élmény, hogy úgy érzed, mindenkinek látnia (hallania) kell a boldogságotokat... Nem vagyok egy exibicionista típus, de emlékszem, az esküvőm napján annyi volt bennem az adrenalin, hogy legszívesebben minden vadidegent megöleltem volna, aki csak szembe jött. :) Ha szombatonként dudaszót hallunk, még most is beledudálunk, mert emlékszünk, mennyire jól esett, amikor idegenek integettek és dudáltak nekünk júniusban... :))

Tim 2007.09.30. 19:36:10

khm... hülye asszociációk (nem érintik a komoly tartalmat :) ) - "fergeteges szeretkezés" & "nyomni a dudát"... minden bizonnyal túl régóta vagyok egyedül. :D

NH 2007.09.30. 23:32:42

Osztom part véleményét. Feltételezve, hogy nem kényszerházasság, ez az ember életének az egyik legszebb napja.Dudáljon csak:)

picaflor 2007.10.01. 11:12:01

En sem ertek egyet, nekem is tokeletesen belefer a dudaszo lagzi napjan. Esetleg savanyu a szolo? ;) Vagy csak nagyvarosi zajerzekeny vagy? :) (Nem er sertesnek venni!)

Lolita Fatjo 2007.10.01. 13:18:19

Én olyan helyen lakom, hogy a házasságkötés & a lagzi helyszínek összes lehetséges variációját figyelembe véve a helybéli házasulók majdnem biztosan eldudálnak az ablakom alatt. Ez főleg a nyári hétvégéken rendkívül idegőrlő tud lenni ám. Nem mellesleg szerintem kimondottan közönséges dolog.

29810 2007.10.01. 23:17:35

Én olyankor azt szoktam mondani: Most hangoskodsz! Aztán ha válni mész,akkor meg sunnyogsz!

NH 2007.10.02. 01:32:57

LF, szerintem nincs abban semmi közönséges, ha az ember boldog és ezt világgá akarja kürtölni, ennyi exhibicionizmus belefér. Az más kérdés, hogy, ha az ablakod alatt zajlik akkor idegesítő lehet. Az én ablakom alatt minden pénteken 1000 görkoris sípolt és cseppet sem zavart, boldogan integettem nekik. No de nem vagyunk egyformák.

2582 2007.10.02. 08:45:26

Alapvetően nem a zajjal van gond ilyenkor. Én is azt mondom, amit LF, találó a szó, közönséges viselkedés. A boldogságot említettétek, s épp ezt kérdezem a postban, hogy mi határozza meg, ki milyen eseménynél dudálhat. S egyáltalán, mi köze a dudálásnak a boldogsághoz?

Part 2007.10.02. 21:46:55

Jajj, én nem tudom, engem kezd idegesíteni ez a kérdés... Közönséges dolog... :D Mindjárt Isten ellen való vétek, mi? Fogadjunk, hogy aki most így lealázza a dudaszót (és akinek az esküvőjén nem négy ember lesz), épp úgy fog örülni a zajos vonulásnak, mint a "közönséges pórnép"... :-S (Amúgy ha férfi lennék és mondjuk megtudnám, hogy megszületett a babánk, én akkor is dudálnék a kórházig is... :) A dudálásnak különben az a köze a boldogsághoz, hogy amikor az ember tényleg, igazán, extatikusan vidám (szóval nem tartósan, csendesen boldog, mint egy jó házasságban pl, hanem egy kifejezett esemény hatására /esküvő, születés, stb./) akkor sokan (a közönségesek :D) az elárasztó energia hatására túlmozgásossá válnak (lásd: táncikálás, tapsolás, körberohangálás, ölelkezés, DUDÁLÁS)...

Lucy 2011.07.03. 22:00:17

At last, someone comes up with the "right" awnser!

Kamberley 2011.07.04. 18:01:33

I thank you humbly for sharing your wsdoim JJWY
süti beállítások módosítása