- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Ne má'!

2007. október 08. - Antibaby
Szép reggelre ébredtem, napsütésben feltöltődős, kedvest ölelgetős reggelre. Vidáman szögdécseltem el a bőrgondozóba, mert ma van a nap, hogy meg kellett mutatnom kb. egy hónappal ezelőtt bevérzett anyajegyemet. Kicsit lehervadt a mosoly az arcomról. Először jól megdicsért a doktornő, mert betartottam mindent, amit kért, és szépen rendbejöttem. Aztán az eset megismétlődésének elkerülése érdekében eltiltott pár dologtól. Az, hogy csak erős fényvédő-krémmel napozhatok, és limitálva van az éves szolárium-adag, nem ráz meg különösebben. De hogy a mágneses masszírozást is ki kell iktatnom az életemből, az enyhén sokkolt. Ez az egyetlen ugyanis, ami segített a nyakmerevedési gondjaimon (nyaki gerinc problémák miatt fájdalmaim lehetnek, s előfordulhat, hogy egyszercsak nem tudok megmozdulni reggel, ha nem járok kb. hetente, kéthetente a masszázsra). Most meg vagyok lőve, mert ezzel nem csak egy három éve tartó kezelésem szakad félbe, hanem ráadásul egy fontos stresszoldó és több egyéb előnnyel is járó dologról kell lemondanom. Lehet, hogy mielőtt belenyugodnék, meg kellene kérdeznem más bőrgyógyász véleményét is. Ízlelgetem a mondatokat, és nem akarom elhinni, hogy egyetlen pici anyajegy miatt az egész testre kiható tiltásokat kellene betartanom. Futok ebben még pár kört, az biztos.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr76822243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lári 2007.10.08. 16:09:14

Már megint egy messzi cím, de nekünk bejött bőrgyógyásznak: Stehlich Gábor, 06/20 939-0730, 407-2256, Mátyásföld, XVI. ker Prodám u. 18.

picaflor 2007.10.08. 17:36:53

Lehet, hogy ez egy lehetoseg arra, hogy mas megoldast talalj a nyaki problemakra... Lelki oldalrol kozelitve? Kiropraktor segitsegevel? Csak gondolkodj el, hatha jo fele visz ez a 'tiltas'. :)

2582 2007.10.08. 18:48:29

Lári, köszönöm. picaflor, már kipróbáltam sok mindent, mire erre a mágneses masszázsra rátaláltam, s nem szerettem volna változtatni. Majd meglátjuk, más bőrgyógy. mit mond. :)

Lina 2007.10.08. 21:43:03

Barátnőm fantasztikusan masszázsol mágnes nélkül a két kezével. Engem ő tart rendben, különben meg sem tudnék mozdulni.
süti beállítások módosítása