- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Victoria

2007. október 09. - Antibaby
Victoria Beckhamtől megkérdezték, miért visel szinte mindig napszemüveget. Azt válaszolta, hogy ő egy háromgyerekes anyuka, nincs mindig ideje sminkelni. Ízlelgetem ezt a mondatot egy ideje. Milyen baromi jó duma, csak az irónia szülhette. Pedig valószínűleg nem annak szánta.
Azt veszem észre, divat őt utálni. Én nem utálom. Talán nem bírnék ki vele 10 percet egy helyiségben. Az is lehet, ha férfi lennék, nem tetszene. De nőként azt gondolom, ő maga a stílus. Ennek minden hátulütőjével. Csodálatosan és borzalmasan néz ki, egyszerre. Illetve felváltva. :)
Mindegy, a napszemüvegei dögösek.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr216822249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picaflor 2007.10.09. 19:17:59

En sem utalom, csak nem esik jol raneznem... :)

56007 2007.10.09. 20:02:37

szerintem pedig a stílus nem ő, hanem sarah jessica meg amanda lepore! :-)

wths 2007.10.09. 21:02:36

Szornyella de Frasz, egyre inkabb

sunnyboy 2007.10.09. 21:34:31

Én attól vagyok rosszul, hogy manapság már ezek a nők képviselik az "értéket"...

51654 2007.10.09. 22:43:29

ez egy nagyon ritka felvétel róla, mert véletlenül éppen nincs nyitva a szája résnyire.

naja 2007.10.09. 23:15:26

ez egy fos. bármelyik városba lehet találni ilyen csajt, sőt, ezerszer jobbat is. adj neki egy rakás pénzt meg egy sztájlisztot és bárkiből ilyet csinál. sokkal jobban becsülöm az olyan lányokat akik maguktól, a saját pénzükből és a saját ötleteik alapján tudnak kétszázszor jobban kinézni mint ez a hülye sztárpicsa.

27368 2007.10.10. 00:46:32

sarah jessica rulez...a sztááájlisztja meg méginkább :)

Miklós 2007.10.10. 01:06:15

Victoria nem érdekes. Viszont David úgy lő beadást, mint senki az elmúlt 100 évben...:)

2582 2007.10.10. 08:44:05

:) Itt van minden, amire számítottam. :) Sarah Jessica nekem is wow, de csak Carrie Bradshaw-ként. Ő tényleg a stylistok terméke, szerintem. Na de félreértés ne essék, nem az öltözködést meg a külsőt tekintem mindenek feletti értéknek. Mint írtam, valószínűleg Victoriával nem bírnék ki 10 percet együtt. Aztán ki tudja...

Dris 2007.10.10. 12:36:22

A saját pénzből jól kinézés témakörhöz kapcsolódóan azér' azt se felejtsük el, hogy SpiceGirl-ként ő is keresett egy kis aprót... A stylistjának, vagy a saját ízlésének köszönhetően-e, mindenesetre piszok igényes cuccai vannak. És igen, rengeteg jó csajt láthatsz az utcán, sokan igényesen is öltözködnek, de azért az igényes öltözködés egy szint fölött mindenképpen pénzkérdés. Persze nem csak az, de ő tudja, hogyan kell jól öltözködni. Lehet, hogy csak stylistot választ jól? Lehet. Mindenesetre azt jól választ! No és persze azért Victoria esetében szerintem pont nem csak az öltözködéséről, sokkal inkább a megjelenéséről érdemes beszélni, ami viszont egyáltalán nem külső forrásból merített dolog. Vagy ha már a külsőről beszélünk, az, hogy pár szülés után is mennyire formás izmos a lába. Azt se a stylist adta rá.

2582 2007.10.10. 12:56:28

Persze, ezek a ruhák nagyon sokba kerülhetnek, s így pénzkérdés. Ugyanakkor nem igaz, hogy pénzzel és stylisttal mindenki így nézne ki, higyen ha csak a sztárvilágot nézzük, mennyi nőnek van nagyon sok pénze... Egyébként lehet, hogy nem igaz a hír, de tudtommal Victoria a saját maga stylistja, s David is az ő hatására öltözik/fodrászkodik úgy, ahogy.

43566 2007.10.10. 15:15:00

a formas izmos labrol annyit, hogy pont nemregiben kerult itt cimlapra jopar kep rola - retusalas nelkul, es haaat... rancos, es log a bore, es a laban meg valami fura godrok vannak, nem is tudnam megmondani, hogy mi az... a jelenseg-dologgal kben egyetertek, mindenkeppen egy olyan egyeniseg, aki ha megjelenik valahol, tuti, hogy eszreveszik (attol fuggetlenul, milyen ruha van rajta)

2582 2007.10.10. 16:26:15

Igen, ilyeneket én is láttam róla. Meg olyanokat is, amin szintén retusálatlanul nem olyan a bőre. Nem tudom, melyik az igaz. Én úgy veszem észre, a különböző sajtóorgánumokban külön rovat van arra, hogy keressék rajta nagyítóval a hibát. (Az a fura számomra, hogy ha tényleg olyan ronda a lába, és annyira ad a külsejére, amennyire, amennyire, akkor miért járna rövid szoknyákba...? Azok a képek ugyanúgy lehetnek fake-ek.) De igen, azért írtam, hogy néha szörnyen néz ki, máskor meg fantasztikusan, mert vannak bizony ijesztő képek is róla. Biztos, hogy nem tökéletes, miért épp ő lenne az. Viszont van egy olyan fajta igényesség, összeszedettség, stílusérzék benne (tényleg nem csak a ruházkodására értve), amit én nagyon tisztelek, akkor is, ha egyébként az ilyen típusú nőket nem favorizálom.

Janisa 2012.01.18. 04:03:16

Thuohgt it wouldn't to give it a shot. I was right.
süti beállítások módosítása