- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Posta

2007. október 31. - Antibaby
Töktelelevős, antiszoc nap a mai. Érdekes felismerés, hogy belül mindenki idegesít (milyen lassan tolják már azt a kocsit a boltban, miért oda áll, tötyörögjön már fürgébben, stb.), kifelé meg olyan türelmes és extra kedves vagyok, mint még soha. Meg kicsit hibbant is, mert amíg vártam a soromra a postán, egy lány elkérte a tollamat, én pedig majdnem az ő telefonszámát, mert tetszene az exemnek. Aztán rájöttem, nem is tartom a kapcsolatot azzal az exemmel, és különben is, "mi vagyok én, kerítő?" Úgyhogy a fennmaradó várakozási időben nagyon haragudtam mindkettejükre, a lányra és az exre is, mert tetszenének egymásnak.
Amúgy kb. 5 éve nem jártam postán, s eléggé megdöbbentett, hogy vannak emberek, akik ilyet adnak fel, hogy "levél". Meg olyat fizetnek be, hogy "csekk".

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr106822357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

68941 2007.10.31. 19:32:37

Szia, a csekken én is néha még meglepődöm, de levelet més sokszor adok fel, sőt képeslapot meg 3-4 naponta :)

2582 2007.10.31. 19:40:23

Képeslapot? 3-4 naponta? Hűűű. Miérthovamikorkinekmilyen?

72833 2007.10.31. 20:17:02

sajnos a hivatalos levelezés még a mai napig erőst hagyományos lábakon áll. mint ahogy vannak dolgok, amiket nem lehet automatizálni: pl ugyanannyi fáradságomba lenne a 300 forintos UV csekk helyett az egyszeri átutalási megbízást adni, mint befizetni a postán. Persze az ilyen víz-gáz, egyéb havonta esedékes csekkek már nekem is furák. és hát, az embernek lehet távol élő nagymamája/idős rokona, aki nem tudja, mi fán is terem az internet :D

54425 2007.10.31. 21:43:00

a fium akárhol jár a világban mindenhonnan küld képeslapot. már nem is emlékeztem rá, hogy mennyire lehet örülni, egy nemvirtuális képeslapnak.(elárulom:nagyon) a múlthéten gondoltam egy merészet, és én is feladtam neki egyet. miközben a soromra vártam azon gondolkodtam mikor csináltam ilyet utoljára. nem tudtam felidézni. az internet összeköt, közben meg élményeket vesz el. hm.

37131 2007.11.01. 10:01:05

A céges számlák azért még mindig postán érkeznek, úgyhogy én sűrűn, s sok levelet adok fel. Ami miatt ugye utálnak a csekkesek, pedig zömüknek van ám bankkártyája.

68941 2007.11.01. 17:31:05

Szia, képeslapot mániákusan gyűjtöm(ismerősök, barátok,rokonok) és postcrossingolok is. Itt is zargattam már pár kedves külföldre utazó bloggert, és küldtek ők is :)...nagyon gáz, tudom, de nekem nagyon nagy öröm képeslapot kapni, meg küldeni is :) Gyerekes,tudom :)

2582 2007.11.01. 17:37:38

Biztos mindenkinek van ilyen "mániája". :)
süti beállítások módosítása