- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Az én Emesém

2007. november 14. - Antibaby
Van egy olyan érzésem, hogy manapság ebben az országban Emesének lenni nem könnyű. Jóformán az ostobaság szinonimája, mint korábban a "szőke nő". Pedig lehetne a lelkes tenni akarásé is, ugye. :)
Az én Emesém egészen más. Remekül masszíroz, de szadista módjára szabadít meg a miteszerektől. Ha ő gyantáz, az eredmény kétszer olyan tartós. Emese szép, diszkrét, de nem olcsó. Ügyes kozmetikus, és ő az első, aki nem pletykás, nem kérdezi ki az embert A-tól Z-ig mindenről. Emese nem tukmál rám olyan kencéket, amik káros anyagokat tartalmaznak. Emese jót akar nekem és a bőrömnek. Emese - mert megérdemlem!
Mozgalmat hirdetek! Adjuk vissza az Emesék tisztességét! Tündököljön ez a név régi fényében! Írjunk posztokat okos, ügyes, szívünknek kedves Emesékről!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr256822425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

26032 2007.11.14. 11:09:46

Én sajnos nem csatlakozhatok a mozgalomhoz, mert az általam ismert Emesék vagy közömbösek, vagy épp nem a szívem csücskei. :)

reka 2007.11.14. 12:45:48

én csatlakozom... az egyetlen legjobb barátnőm Emese... :D bár én nem tapasztaltam, hogy bárkinek is az Emese névről egy ostoba, bugyuta "szőke nő" jutna eszébe...

37131 2007.11.14. 14:45:23

Ismerek Emesét... Nem e világon él. Szerintem az Esztereknek sokkal rosszabb dolguk volt egy időben, s erről még írtam is anno. Neoton família - lánc, lánc Eszterlánc, Eszter merre jársz, merre hírdeted a szerelmet? KFT - Eszter, a meztelen nő S még volt valami nagyon elmés Eszteres szám. De ezek vicces dolgok, jól szórakozom rajtuk :))

sunnyboy 2007.11.14. 15:30:41

Az az "Emesés" reklám(ok) kiborító(ak)!!!!!:)

43799 2007.11.14. 18:21:49

Három Emesével volt szerencsém eddig közelebbi kapcsolatba kerülnöm. Mindháromnak fekete haja, és borzasztó kedves természete volt. Igazság szerint még hasolítottak is egymásra. Nekem egyáltalán soha nem volt semmiféle negatív élményem Emesével, csak kifejezetten pozitív. Számomra Emese = kedves bájos teremtés

68941 2007.11.14. 22:54:55

Szia, sajnos nekem is negatív élmény, és ráadásul ő is pont miteszergyilkos és gyantás műfajban van otthon. Már régen elfelejtett dolog lenne, de néha eszembe jut, hogy az ex pont vele... és közben meg szemembe mosolygós, bájos, kedves, mindenkivel, velem is, meg a többi lánnyal, akinek a pasiját igyekezett behálózni...:( De amúgy ez a reklám nagyon jó volt!! És a dalocskát meg egyszer én is pont feltettem hangulatcsinálónak :) :)

andrás 2007.11.15. 08:56:34

Személyesen egy Emesét sem ismerek, a kedvenc Emesém az, aki a bankreklámban szerepel. (Az az egyik kedvenc reklámom, a másik egy biztosító reklámja: "másvalaki...".)

Emese 2007.11.15. 09:36:17

Szia! Egyetértek veled sajnos az egyik bank tényleg lejárató kampányt indított ellenünk ha az a reklám megy, ki is vonulok a szobából... Úgy látszik az Emesék hasonlítanak egymásra én is sötét barna hajú vagyok és általában kedves :-)Ja és ha már daloknál tartunk kis pál és a borz "Emese most már indul a buszod". Bár ezen még én is szoktam mulatni :-)

2582 2007.11.15. 09:40:22

Szeretem azt a számot, azért is jutott eszembe és azért linkeltem. :)

verbeka 2007.11.16. 08:16:16

Két Emesét ismerek, az egyikbe titokban szerelmes voltam, a másik a titkárnőnk, akire mindent rá lehet bízni és mindent elintéz. Amikor láttam ezt az emesés reklámot, pont arra gondoltam, hogy Kis Pál és a borz miatt választották ezt a nevet. Nálam is összkapcsolódott a két dolog...
süti beállítások módosítása