- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Filmes játék

2007. november 17. - Antibaby
Nem állok rosszul Ana filmes játékában, de hamarosan lemaradok, mint a borravaló. Rájöttem, ezt netfüggőknek találták ki, még akkor is, ha 2-3 nap jut az egyes fordulók feladataira. Nem vagyok annyit internet közelében, hogy követni tudjam az információdús hozzászólásokat, és bevallom férfiasan (ezt biztos azért mondják így, mer' az őszinteség az olyan férfias), az aktuális feladathoz semmi, de semmi nem jut eszembe.
Jó, most beugrott egy, de még alszom rá. Még a végén félreérti valaki:

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr876822435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2582 2007.11.18. 16:03:41

Kedves kommentelő, aki kérted, hogy ne küldjem ki netre a hozzászólásod: Ne hülyéskedj, egyáltalán nem ciki, hogy nem tudod, melyik ez a film, nem láthat mindenki mindent. A 25th hour magyar címe az volt, hogy Az utolsó éjjel. Én nagyon szeretem, de eléggé megosztja az embereket. Nézd csak meg, és akkor a becsatolt részről is jobban tudod majd, mire utal. :) Örülök, hogy egy filmet az által fogsz megismerni, hogy a blogomban jártál. :)

Ági 2007.11.18. 18:52:51

Nagyon jó film az, a végéről sokat beszélgettünk itthon, Edward Norton újabb remeklése. :-) De melyik kérdésre lenne ez a válaszod? nekem férjem játszik. :-) Én meg kicsit segítek és nagyon drukkolok neki. :-)

2582 2007.11.18. 19:50:38

Ági, a jelenleg aktuális forduló kérdéséhez, a legmeghatározóbb filjelenet élményhez gondoltam, de már mást választottam... és abban is van Edward Norton. :) Eu., ennek nagyon örülök. :)

Spud 2011.08.27. 09:58:26

A rolling stone is worth two in the bush, tnhaks to this article.
süti beállítások módosítása