- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Szép, új ruha

2007. november 18. - Antibaby
A hétvége talán egyetlen örömhíre, hogy megvettem végre egy ruhát, amibe még másfél hete szerelmesedtem bele, és amit az istenért sem akartak nekem eladni a boltban. Mindenáron szerették volna elvenni tőle a kedvem a makacs eladók, de végül túljártam az eszükön. Egészen az Árkádig kellett mennem, hogy megkaparintsam, de végre megvan. (Ilyen, csak az enyém sötétbarna-narancssárga-fehér kockás, hosszú szárú barna csizmával és barna vagy narancs harisnyával fogom hordani.) Röhej, mert ugyanaz, mint amit a hozzám sokkal közelebbi bevásárlóközpontban is megkaphattam volna, de az eladók mindent elkövettek, hogy üres kézzel távozzak. Nem először csinálják, hogy lebeszélnek egy olyan cuccról, amit szinte rám öntöttek, és amit szeretnék megvásárolni. Mielőtt megköttetne az üzlet, egy nagyobb méretet próbálnak rám tukmálni, ami viszont lóg rajtam. Ha azt mondom, S-ses, ők azt mondják, M-es. Valahol félúton elvész bennem a lelkesedés, eltűnik a vásárlás öröme. Nem tudom, miért csinálják, de ez a mániájuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr166822439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ági 2007.11.18. 19:09:06

Ez egy nagyon jó ruha.

2582 2007.11.18. 21:13:16

ki jobban, ki kevésbé.
süti beállítások módosítása