- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

BÚÉK

2007. december 31. - Antibaby
Azt hittem, a legjobb évemről beszámolós bejegyzés lesz az idei végszó, de futnak be körünkbe a szellemesebbnél szellemesebb üzenetek, s nem tudom szó nélkül hagyni őket.

A két legjobb:
- Egy levél egy volt osztálytárstól, ami úgy ér véget: "anyagiakban gazdag új évet kívánok!" Duplán ütős, megmosolyogtuk. Jaja, csak semmi spiritusz! Jó sok matéria!
- Egy maffiózással foglalkozó "távoli ismerős", aki úgy kezdi: "Istentől áldott, boldog új évet...". (Nem, nincsenek alvilági kapcsolataim.)

Még ha fordítva küldték volna... :)

S még valami, ha már az anyagiakról esett szó. Nem vagyok babonás. Tavaly főztem életemben először lencsefőzeléket, s ha már így esett, épp Újév napján tettem ezt. Aztán tényleg dőlt a zsozsettina, szinte egész évben. Na nem, azért nem Bill Gates-i magaslatok, csak úgy egyenletesen. Szükség is lesz rá hamarosan.

Boldog új évet kívánok mindenkinek! Minden jót, szépet és amit szeretnétek 2008-ra! Én már magamhoz vettem egy elég jó két és fél órás Justin Timberlake koncertet (HBO), úgyhogy kösz, jól vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr536822585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spud 2011.07.03. 18:52:15

There’s a terrific aumont of knowledge in this article!

Will 2011.07.04. 18:55:23

Extremely helpful aritlce, please write more.
süti beállítások módosítása