- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Gold's Gym tesztnap

2008. január 08. - Antibaby
Kapóra jött az ingyen nap lehetősége a Gold's Gym-nél. Már régóta nézegettem a helyet, s amúgy is szeretem feltérképezni a környék szolgáltatásait. Nem beszélve arról, hogy pilates órára mehettem, amit szintén régóta szerettem volan kipróbálni.
A végén vegyes érzésekkel távoztam. Hiába fűztem nagy reményeket a pilates-hez, az óra maga nem igazán kötött le. Többet vártam vagy mást, nem tudom. Olyan érzésem van, hogy az oktatóval volt a gond, de mivel nincs összehasonlítási alapom... Oké, elfáradtam meg minden, de már a felénél kedvem lett volna hazamenni.
Pedig a hely nem rossz. Neteztem onnan ingyé', kezdjük ezzel. :) A pultosok motiváltnak tűnnek, nagyon kedvesek, az öltöző tágas, dizájnos és szimpatikus a karszalagos nyitórendszer is. Bár épp ezen a ponton találtam fejlesztenivalót, mert sajnos a büfében fogyasztottakat nem tudják ráterhelni, ezért vissza kell menni az öltözőbe pénzért, aztán a visszajáróval bénázni, mert ugye az edzőruhák általában nem zsebesek. Ezt még esetleg hozzá lehetne csapni a szolgáltatásokhoz. Nem a zsebes ruhát, hanem a chipes karszalaggal való fizetést.
Külön pozitívum, hogy bár az edzőterem a Mammut tetején található, rá kellett jönnöm, előítéletes vagyok a vendégeikkel kapcsolatban. Jártam már néhány hasonló fitness komplexumban, és egyikben sem ezt tapasztaltam. Egyrészt több idős férfit és nőt, másrészt sok meglehetősen túlsúlyos és nem kimondottan plázalakó külsejű embert láttam edzeni. Tulajdonképpen egyetlen frusztrálóan tökéletes alakú fitness lady-vel sem futottam össze, az öltözőben pedig nem a megszokott "beszakadt a körmöm" nyafogós lányokkal lehetett találkozni. Ez azért megnyugtató.
Ha a pilatesükre nem is, de a Gold's Gym-be még lehet, hogy ellátogatok.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr796822607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thomas 2008.01.08. 21:54:13

nagyon bunkónak látszom, ha a pilatesről assethom, eszik vagy isszák? :S

2582 2008.01.08. 22:17:07

Nem, dehogy. :) A pilates jógához hasonló, befelé figyelős, furánlélegzős, mélyizom erősítős, gerincjavítós dolog. Testnek és léleknek egyszerre jó. Nekem így elsőre a női alakformáló tornákhoz is hasonlított. De szerintem én most nem egy "klasszikus" pilates órán voltam. Több helyről azt hallottam, hogy a női alakformálás legjobb módja. Persze biztos attól függ, kinek mi a célja.

Adriette 2008.01.09. 02:30:22

Thom, Jujj. :))) Nekem sosincs merszem terembe menni, van viszont számtalan dvd-m itthoni használatra. Jó a pilates, csak valahogy mind a hasizmomra megy. Ami oké, csak másnap felkelni.... meg harmadnap... Lehet mégsem volt jó az oktatód????

4651 2008.01.09. 11:01:34

Az, hogy a pilates tánc mozdulatokat tartalmaz most olvasom először. Pedig én jártam több helyre is pilatesre és sokat olvastam is róla. És nem csak hasra megy. Nekem sokat javított a fenekemen és a lábaimon.

2582 2008.01.09. 11:19:04

Hát, alig érzek izomlázat... Öööö... Akkor lehet, hogy alaposan félrenéztem. Ráadásul a te korábbi leveled alapján mostam össze, Ana, aztán meg terjesztettem a tévedést. Az interneten pedig hozzáolvastam, hogy táncosok is használják a pilates gyakorlatokat jótékony hatásuk miatt. Szépen összekutyultam a kettőt a fejemben. Csodálkoztam is, hogy a tegnapi nem volt semmi táncra utaló... :) Bocs, bocs. Thomas, ne (csak) tőlem informálódj. :) Javítom azt a kommentemet.

jlopdcu 2010.04.17. 02:42:15

xRCtOb xhilwxfjyrsz, [url=http://cakhwqygvcgm.com/]cakhwqygvcgm[/url], [link=http://khkwyjjxmwvb.com/]khkwyjjxmwvb[/link], http://fjcxlleoogvd.com/

Cheyanne 2011.07.03. 23:02:30

Yup, that'll do it. You have my appreciaiton.

Boomer 2011.07.04. 22:07:24

More posts of this qaulity. Not the usual c***, please
süti beállítások módosítása