- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Egy ismerős arc a tömegben

2008. január 11. - Antibaby
Na, és mi történt ma? (Semmi különös, csak) váratlanul szembejött velem a Moszkván Lakner Zoltán. Olvas még egyáltalán valaki abból az időből, amikor ő viszonylag állandó ajnározásnak volt kitéve a blogomban? Aztán csatlakoztak szintén Lakner fan-ek, és vagy két hétig is leveleztünk róla. Azok voltak ám a szép idők...
No, szóval szembejött. Néztem, néztem, aztán amikor észrevett, egy "jaj, de uncsi, már megint stíröl egy nő" arckifejezéssel elfordította a fejét.
Hát ezt érdemlem, ennyi év után? Ennnnnyi reklám után? :)
Lehet, hogy rossz napja volt. Nekem mondjuk pont Laknerre mosolygós hangulatom volt, de sebaj. Amikor a UPC-nél pár perc után sorra kerültem és mindent pikk-pakk el tudtam intézni, már sejtettem, hogy lesz böjtje, mert minden nem lehet tökéletes...

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr236822617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

verbeka 2008.01.12. 12:57:13

Te is elfordítanád a fejed, ha én stírölnélek. :)

2582 2008.01.12. 16:26:19

:) lehet hangulattól függ

Sharky 2011.07.04. 02:57:04

I'm not easily imprseesd. . . but that's impressing me! :)

Keydrick 2011.07.04. 19:21:33

You have shed a ray of suhnisne into the forum. Thanks!
süti beállítások módosítása