- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Örök zsákutca

2008. február 01. - Antibaby
Kitörölte a számomat, mert nem akar már tőlem semmit, aztán üzenget, mint az óvodások. Idehozza a mocskát, a bűzét, a pszichopatáját, a - még nem fejtettem meg, miből táplálkozó - gőgét. Hibáztat, hibáztatom, hárít, másra, az épp jelen nem lévőre. Üvölt, üvöltök, szégyellem. Azt mondja, kitörölt az életéből, de még hozott olívazöld tojástartót olívazöld kiskanállal, de már megszűntem, megszűntünk létezni neki. Azért, ha van haverunk, markos legény, csinálja már meg ezt + azt. Pofám leszakad. Ő már tőlünk semmit, meg eddig se. Ne mondjam már, hogy adtam, hogy támogattam. Rendben, ezentúl nem is fogom, majd észreveszi a különbséget. Na persze, sértődik, most csesszek ki vele, az lesz a jó. Hogy tudnék kicseszni azzal, hogy megvonok valamit, amit szerinte eddig nem is adtam? Sehogy, de nem érti, nem is hallja, nem hall semmit magán kívül, csak mondja, mondja. Hogy ő már kitörölt, és nem érdekli, kussoljak, ő csak méregetni jött meg belém rúgni, az ő lakása, joga van, de még jó lenne, ha maradnék, mert nem tud kétfelé fizetni. Ráció nuku, logika dettó.
Dettónuku.

Muszáj babrálnom valamivel, különben megfojtom. Gépelek, zoomolok, szortírozom a lemezeket, mögöttük kis fém teásdobozban találok sok aprót. 1 és 2 forintosok, kiöntöm, szétválogatom, megszámolom, felírom, újraszámolom, visszaöntöm a dobozba. Méricskélek ezt, méricskélek azt, csak ne maradjon üresen a kezem, ne álljon meg, mert olyat fogok tenni, amit magam is megbánok.
Életemben először érzem bárkivel kapcsolatban is, hogy gyűlölöm. Soha többé nem akarom ezt érezni. Hogyan kerülhetnek ilyen távol egymástól, kik egykor egy test voltak?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr586822703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

43566 2008.02.01. 20:44:34

nem nagyon tudom elkepzelni, hogyan fajulhatott idaig a kapcsolatotok, de nagyon-nagyon sajnalom, hogy igy alakult, es hogy valoszinuleg nem lehet rajta segiteni :( jobbbulast. vagy nem is tudom mit kivanjak...

87091 2008.02.01. 21:38:50

ez a szerelem lényege. amikor tart, azt kívánod, örökké így lenne. aztán a szakítás után már szégyelled ezt az érzést. elfecsérelt idő volt- úgy gondolod, tapasztalatot szereztem- bíztatod magad. :)

2582 2008.02.01. 21:44:12

Cascata, én sört kívántam magamnak, és lőn. :) Terabithia, ezt most kicsit/nagyon félreértetted. De ez azért van, mert csak rövid ideje olvasol. Szerelem végén sem szoktam azt érezni, hogy elfecsérelt idő volt, de ez most ráadásul nem is szerelmi bejegyzés.

87091 2008.02.01. 22:51:46

ó, sajnálom, azóta már rájöttem. :) de inkább: :(

2582 2008.02.01. 22:53:22

:) semmi baj.

27368 2008.02.01. 23:10:00

sajnos nagyon könnyen......

68941 2008.02.02. 00:37:53

Sajnálom én is, bár gondolom,ez most sokat nem változtat a dolgon. jajaj, nehéz ez, de majd alakul talán, egyszer csak váratlanul, észre sem veszed, valami átlendül és jobb lesz, vagy még ennél is rosszabb.Talán, ha azok a "vörös hajjal rendelkező" kisunokák megjelennének, lehet, hogy rendeződne az ő lelke is...vagy nem tudom, sok a ha. Kitartást!

86215 2008.02.02. 09:53:07

Na hasonló (sokkal kevésbé durva) szövegek miatt szoktam én albérletbe, vagy mucsaröcsöge alsóra költözni... persze ennek a vége mindig az, hogy lenullázom magam anyagilag, viszont ők is megérzik ezt az időszakot... Sokkal türelmesebb vagy nálam...

Petra 2008.02.02. 11:19:22

Sajnálom, átérzem a dolgot! Euthymia, ez illúzió, hogy a kisunokától megváltozna a dolog. Nem fog. Ha sok év így telik el egy gyerek is kevés hozzá, hogy rendbetegye. :( (tapasztalat)

4651 2008.02.02. 14:15:21

Amikor ehhez hasonló van nálunk én mindig abban reménykedek, hogy beteg. Ez nem lehet, hogy ő belőle jön. Biztos beteg lett és ilyen. Minden más lehetőséget kizárok. És akkor valahonnan még fel tör belőlem egy nagy adag energia és tudok felé még empátiát mutatni.

2582 2008.02.02. 14:51:11

Igen, beteg, én is mindig ide lyukadok ki. De ez meg plusz lelkiismeretfurdalást okoz, s továbbra sem tudok tenni többet, mint eddig. Az efajta betegségeket nem lehet erőszakkal gyógyítani (semelyiket sem).

verbeka 2008.02.02. 15:46:48

Volt idő, amikor az egész világ egy atommagnál kisebb térrészben zsúfolódott össze. Azok is, akik most gyűlölik egymást. Feketék, fehérek, sárgák, romák, arabok, zsidók, bkv ellenőrök, utasok, csillagok, minden, minden. Akkor még minden jó volt. Emberi kapcsolatainkban talán újra ezt a közelséget próbáljuk meg elérni, de amíg így szét vagyunk szórva, addig nem lesz könnyű.

16668 2008.02.02. 21:21:09

óbaszki, rég jártam erre és tessék. kívánom neked hogy a változás végül jót hozzon. addig még sokat fog fájni, de a végén legyen jó neked. mindenkinek. neki is.

2582 2008.02.02. 22:11:09

nyomi, köszönöm, de olyan érzésem van, te is félreértetted, és a párkapcsolatomra asszociáltál. Ez kicsit másról szól, sajnos, sajnos.

88571 2008.02.03. 11:12:09

verbeka, szerintem a felsorolásodba a zsidók abszolút nem illenek bele, viszont a bkv ellenőrség már sokkal inkább idetartozik. a beteg emberek munkája, akik önszántukból elvállalják, hogy éhbérért csak utálat és ellenségek veszik körül. remélem, hogy az említett személy nem ilyen, és idővel orvosolódik a (tisza melletti város, halászlé-versenyéről híres=)baja. :D

verbeka 2008.02.03. 20:37:00

Nem értem miről beszélsz. Mindenki beletartozik a sorba, Te is, meg én is ott voltunk az ősrobbanásnál. Nincs kivétel. Valamit félreértettél...

86215 2008.02.03. 22:02:47

KO: Az egész hozzászólásod ennyire szakértői szintű, mint a végén a földrajzi jellegű megjegyzésed? Csak azért kérdezem, mert van egy Budapest-Baja hosszútávú evezős verseny, ami csak kb. 172 km hosszú, és az országhatárt egyszer se lépi át... most akkor vagy Pesten is a Tisza folyik, vagy Baja nem ott van... Abból a felsorolásból meg tényleg csak a lényeget nem értetted meg...

ByBA 2008.02.03. 22:41:13

Baja duna-parti kisváros, köszönő viszonyban sincs a Tiszával. Én már csak tudom, bajai vagyok :)

Lári 2008.02.04. 07:41:26

Mi lenne, ha már nem lenne? Gondoltál már erre? Amikor én erre gondoltam, megkönnyebülés-félét éreztem. Biztosan a betegség miatt-anyu depressziós volt. Mostmár nem tudom, mi lenne, ha még élne. De gyanítom, csak egyre rosszabb és rosszabb lett volna.

2582 2008.02.04. 08:49:41

Lári: Anyukámnak is hasonló betegsége van, illetve szerteágazó a dolog, de ki sem vizsgáltatja mindet, tehát már eleve elveti a gyógyulásnak a lehetőségét is. Ezen sajnos erőszakkal nem lehet változtatni, de nem is szeretném nagyon részletesen kibeszélni a blogon. Csak az én vele kapcsolatos érzéseimet muszáj kiadnom. Hogy mi lenne, ha nem lenne? Belegondoltam már. Nem szaporodnának tovább a lehetetlen helyzetek, DE attól tartok, a lelkiismeret-furdalás örökre megmaradna bennem. A szüleinkkel össze vagyunk kötve, energiaszinten, akkor is, ha már nincsenek. Soha nem fogom tudni lezárni. Enyhíteni lehet, ezért is járok terápiára, de örökre kitörölni nem. Lehet, hogy így is van jól, hiszen az édesanyám, az apám pedig az édesapám volt.

anyu(ha) 2008.02.04. 20:19:57

Sürgős könyvolvasnivalóm akadt, aztán majd elmondom, megéri-e belefognotok, mindenkinek, aki ilyesmi cipőben jár, jajj de rossz még olvasni is.

2582 2008.02.04. 20:29:05

De nem a Mérgező Szülők?

anyu(ha) 2008.02.04. 22:21:25

Azazaz. Nem segített?

2582 2008.02.04. 23:02:20

A felismerésben igen. Nagyon jó könyv, nálam az indított el mindent. Addig nem értettem, mi történik körülöttem, csak omlottam össze. Viszont amit a könyv javasol megoldásnak, az nálam nem vált be. Sem anyukám nem lett "normálisabb", sem a kapcsolatunk, sem az én idegrendszerem nem lett tőle kötelebb. :) De olvasd el és olvassa el mindenki, mert jó!

muefpkvborl 2010.04.17. 00:00:15

U6MPX6 ltcyknsenoai, [url=http://zhpawyqinmsz.com/]zhpawyqinmsz[/url], [link=http://xfaaakgdjmzl.com/]xfaaakgdjmzl[/link], http://oxefpisdthtj.com/
süti beállítások módosítása