- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Ez nem jött be

2008. február 08. - Antibaby
Aki szorított nekem, annak "lazíts"!
A mai események tökéletesen illenek az "ez az én formám" rovatba. Kezdjük azzal, hogy magam sem tudtam az okát, de nem izgultam már reggel, csak szépen összekészültem, elmentem masszázsra, majd a dokihoz. Alig egy hete telefonon végigsorolta, mely napokon van bent, pontos időpontot nem érdemes adnia, jelenjek meg, amikor nekem alkalmas. Kivettem a pénteket, rákészültem lelkileg... és a doki nincs bent. A betegfelvételen nem tudják az okát, és azt sem, hogy ha más napon jövök, nem járok-e ugyanígy. Szenzációs.
Kicsit ideges lettem, de olyan jóhiszemű tudok lenni... biztos jó oka van a dokinak, hogy nem dolgozik a hivatalos rendelési idejében.
Köszönöm mindenkinek, aki így vagy úgy üzenetet küldött, jól esett. Különösen Kockás-Ági sms-e. Nagyon meglepődtem, részben azért, mert nem emlékszem, mikor adhattam meg a számomat. :) De igazán jól esett minden kedves, bíztató szó. Blogon, e-mailben, telefonon, telepatikusan.
Kedden újra nekirugaszkodom.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr136822719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2582 2008.02.08. 19:06:38

Olvasom. :) Akkor most itt is, még 1x köszönöm, hogy gondoltál rám.

verbeka 2008.02.11. 07:27:55

kellett vizitdíjat fizetned? :)

2582 2008.02.11. 09:38:27

Verbeka: Azt hiszem, ezen a helyen automatával kell a vizitdíjat rendezni. Én előbb beálltam a betegfelvételi ablaknál a sorba, és ott megtudtam, hgoy a doki nincs bent. Úgyhogy az automatáig már el sem mentem.
süti beállítások módosítása