- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Kétbalkezes én

2008. február 08. - Antibaby
Miután felvásároltam a Váci utcát, és három ruhaboltos zacskóval belibegtem a Vapianoba, hogy végre igyak egy jó kávét egy jó helyen, sikerült magamra vonnom kb. 100 ember figyelmét, s mintegy 5 percig a világ leghülyébb libájának tűnni. Lehet, hogy csak 20 másodperc volt, de én sokkal többnek éreztem.
Történt ugyanis, hogy kértem egy kávét, tejet és egy üdítőt. Amikor megittam, szépen, jól nevelt kislány módjára vissza akartam vinni a tálcát a bárpulthoz. Ahogy elindultam, az üdítős üveg hirtelen felborult, ezzel kilőve a kávéscsészét, ami pattogott egy ideig a padlón, majd az étterem majdnem közepén megállt. Addigra már két darabba törve. Az összes villa megállt a levegőben, és mindenki engem nézett, ahogy összeszedem a fület, meg a testet, és viszem szépen vissza a pulthoz.
Nem kicsit jöttem zavarba, hebegtem valamit arról, hogy mennyire sajnálom, és hogy azt hittem, jót teszek, ha visszahozom a tálcát. Erre a pultos lány megsemmisítőleg csak ennyit mondott: Köszönjük. :) El lehet képzelni, milyen arccal.
Ki akartam fizetni, ami Dris szerint butaság, de ő épp nem volt ott, hogy ezt még 100 ember előtt közölje velem. (Az lett volna a hab a tortán.) Persze nem engedték, a csésze fogyóeszköz, bele van kalkulálva az árba. Én meg csak rohantam a kasszához, fizettem, hogy csak innen szabaduljak mielőbb... és már majdnem az utcára érve vettem észre, hogy a szatyraimat és a kabátomat ott hagytam az asztalnál. Úgyhogy homlokomra csapva vissza kellett mennem, végig az asztalok közt, felkaptam a cuccomat, és kiviharzottam. Nagyjából sejtem, mit gondolhattak rólam az étterem vendégei... egy szerencsétlen, ostoba liba, akinek csak a vásárláson jár az esze. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr176822721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

86215 2008.02.08. 20:19:50

én egyszer éjszakás műszak után mentem kirándulni... hazafelé megálltunk a flóriánon (buszról villamosra szálltunk) és közben az aluljáróban ittunk egy kávét... én is jó fej voltam, visszavittem a csészét... illetve én a küszöbön kívül elakadtam a csészék egyedül tették meg az utat... de ugye én pasi vagyok, engem körülugráltak, hogy nincs-e valami bajom. (nem volt, pont akkor ébredtem fel)

BB 2008.02.08. 21:00:51

ez velem szinte minden nap megesik:)olykor kiöntöm, leverem, elejtem ésatöbbi...

43566 2008.02.08. 21:36:06

ez olyan, mintha én csináltam volna :)

2582 2008.02.08. 21:54:34

Azért a pálmát az viszi, amikor egy kajáldában állva lehúztam a kardigánom zipzárját, mert valamiért azt hittem, van alatta póló. Nem volt.

81092 2008.02.09. 00:26:54

Ma fülembe egy fél fülbevalóval, majdnem kisétáltam az ékszerboltból.Szerencse eladó kedvesen figyelmeztett.Égtem én a vén.

sunnyboy 2008.02.09. 11:31:53

Előző bejegyzés első sora: "lazíts":)

kriszti 2008.02.09. 15:10:39

ááá, kardigánnal már én is jártam így. egy színház aulájában. egy csomó ember volt körülöttem, hurrá. :)

szlivka 2008.02.09. 19:43:38

Egyszer elmentem egyedül moziba (szinte soha nem szoktam, ez is régen volt már). Kicsit késtem a vetítésről (pedig nem könnyű elkésni egy moziból), szép csendesen próbáltam a helyemre surranni. Leültem és iszonyatos csörömpöléssel leszakadt aladtam a szék. Szerencsére a mellettem lévő szék is üres volt, átültem oda. Egész mozi alatt azon gondolkodtam, hogy amint vége a filmnek, még a sötétben felugrom és ezerrel iszkolok ki, hogy ne lássa senki a fejemet, én se lássam a szánakozó tekinteteket. Úgy is tettem. Filmvég, felugrás, rohanás kifelé. Az ajtóban vettem észre, hogy a nagy rohanásban leesett az egyik cipő a lábamról. Visszafordultam, de már akkor a tömeg is túdult kifelé. Én pedig a lábak között négykézláb, guggolva, befelé haladva keresgéltem a cipőmet... Szánalom a köbön:(. Azt hiszem nagyon sokunknak van ilyen hótciki sztorija:). Nekem több is:(.

81939 2008.02.09. 20:00:35

Wz annyira nem olyan sztori amilyennek elképzellek Téged, hogy márcsak emiatt is imádtam ezt a postodat. (Saját szőkségemre ráismerni meg mindig gynyöködtető)

2582 2008.02.09. 21:24:45

jók a sztorijaitok. :) Évi, pedig vannak napok, amikor reggel ébredés után elindul a folyamat, és egész nap mindent elbénázok. Máskor meg pont nem. :) Még nem jöttem rá, mitől van. Az a baj, hgoy már tudom előre, hogy az egész nap ilyen lesz, és egyre feszültebb tudok lenni miatta, ami persze újabb bénázásokat vonz. :)

22788 2008.02.09. 22:48:57

Hát ez megint annyira aranyos volt! Én az ilyen bejegyzéseidet szeretem talán a legjobban... :-) Amúgy én ennél mindig sokkal lúzerebb vagyok, szóval egyetértek Sunnyboy-jal, és idézném Mika örökbecsű sorait: relax, take it easy... :-P Viszont a kardigános történetet - remélem, nem haragszol meg érte - akaratlanul is magam elé vizionáltam, és percekig sírva röhögtem... :-DDD

kriszti 2008.02.10. 10:24:08

tényleg, ha a bénázó-szorozat elkezdődik, kitart egész nap... :)

picaflor 2008.02.10. 14:20:05

Nekem az jutott eszembe, hogy egy vendeglatosnak meg ilyen helyzetben is udvariasnak es nyajasnak kellene lennie, nem? Vagy en vagyok tul idealista? A tobbszaz forintos kave araban valoban benne van a csesze is, akkor meg legyen halas, hogy csak paran torik el... :D

barbiko 2008.02.10. 18:49:36

Én egy boltban próbáltam fel egy felsőt, kimentem megmutatni a barátaimnak, hoy mit szólnak hozzá, mondták, hogy nem áll jól, erre ott kint levettem-azt gondoltam, a próbafülkében vagyok (hat emberrel). Egy szál melltartóban kicsit röhejes volt. De legalább külföldön=)

verbeka 2008.02.11. 07:42:25

Ilyenkor pedig segíteni kell a szerencsétlenül jártnak. Biztos levertem volna egy poharat, hogy eltereljem a figyelmet és menekülhess. Ismerek valakit, akinek a hév megállóban a pulcsija alá ment a méhecske. Letépte magáról, és nem volt alatta semmi. A múltkor láttam S. J. tévés szakácsnőt, aki ruhát próbált, és kiszólt az eladólánynak úgy, hogy maga elé vette a fülke függönyét. Nem vette észre, hogy ott állok mögötte fényképezőgéppel a kezemben. Nem fotóztam le, éppen a barátnőmről készítettem képeket, aki ruhát próbált, és szerette volna összehasonlítani őket a fénykép alapján. Pedig milyen jó paparazzo felvételek lehettek volna :) (jó alakja van, és úgy láttam szép feszes a bőre.)

Wessely 2008.02.13. 08:38:16

Tanulság: Üres és egyéb üvegeket fektetve kell szállítani a tálcán (vagy szatyorban). A Sparban is lefektetem az üditősüvegeket, hogy ne boruljanak fel, amikor meglódul a szalag. Egyszer egy tudálékos középkorú meg is szólt, hogy ha felállítanám, elkezdhetne kipakolni. Gyors pillantás után a kosarába, rákérdeztem: És örülne-e, ha majdan a tojására borulna az üveg? Nagy-nagy csönd lett. Szerintem ilyenkor a legjobb kihúzni magad és arra gondolni, direkt így akartad (mondjuk, mert nem volt finom) és úgy gondolni, hogy a többiek irigyelnek, hogy te a földhöz mered vágni a csészét, ha nem tetszik valami. :o)

2582 2008.02.13. 09:00:56

Wessely: :)))) igyekszem elsajátítani ezt a hozzáállást.

verbeka 2008.02.13. 20:35:40

Teljesen igaza van a legutóbbi hozzászólónak. Nem is értem miért nem fekteti le mindenki az üveget, hossztengelyével a szalag haladási irányára. Inkább állítgatják, aztán meg oda-oda kapkodnak, hogy ne boruljon fel...

Lorren 2011.05.20. 15:22:06

Very true! Makes a canhge to see someone spell it out like that. :)
süti beállítások módosítása