- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Ottalvós

2008. február 28. - Antibaby
Mi a jó válasz arra a kérdésre, hogy kivel szeretnék együtt aludni a kétnapos csapatépítő tréningen?
Senkivel.

Ha mondok egy nevet (nem tudok), akkor őt kellemetlen helyzetbe hozom, mert már nem mondhat mást.
Ha azt mondom, mindegy, akkor az marad nekem, akivel senki sem szeretne.
(Eszembe jutott, milyen jó kis cinikus tanácsokat tudna adni Ex. A nagy E-s Ex, a csapatépítő tréningek réme.)
Még válaszolhattam volna, hogy "azzal, aki velem", de végül annyit mondtam, hogy antialkoholistával. Így sikerült egyetlen szóval kifejeznem az egészről alkotott véleményem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr956822787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

72833 2008.02.28. 15:10:02

nincs jó kapcsolatod a munkatársakkal, vagy csak érdektelenek számodra?

vera 2008.02.28. 15:10:46

miért is nem akarsz csapatépülni??

2582 2008.02.28. 15:17:12

Csak az ott- és együttalvással van a gondom. Meg a program kötelező jellegével. Majd meglátjuk, milyen lesz. Egyébként minden hibájuk ellenére szeretem a kollegáimat, és erős a gyanúm, hogy ők is engem. Csak néha sok, és valami azt súgja, este 7 után már nagyon vágyom majd haza. Egyébként a többiek sem valami lelkesek az ottalvással kapcsolatban.

awera 2008.02.28. 18:55:34

Az ilyen tréning úgysem az alvásról szól általában :). Tök mindegy kit választasz, mert ha így állsz hozzá, elég nagy rá az esély, hogy már rég aludni fogsz, mire a többiek betalálnak a szobába :)

68941 2008.02.28. 19:31:18

Pfu, a mi csapatépítős tréningjeink, mindig valami furába csaptak át. Aztán 3 hónapig, a következő tréningig volt beszédtéma...

betond 2008.02.28. 22:25:55

Nálunk van egyedüli szoba is felárral. Ez ám a csapatépítés! (Igaz nem munkahely, vidéki kurzus.) S szerintem ebben lesz a legnagyobb tömeg ;)

86215 2008.02.28. 23:52:59

én választanálak:) aztán lehetne korán lefeküdni:)

verbeka 2008.02.29. 06:56:34

Ez sokmindent elmond egy HR-esről... :) Bennünket céges kirándulásnál a pénzügyi vezető oszt be, ahogy észrevettem az általa felállított kasztrendszer szerint. A nagyfőnöknek az idős elektromos kollégával kell aludnia. És nincs apelláta!

2582 2008.02.29. 07:28:57

:) én olyat nem mondtam, hogy korán fekvő vagyok. :) verbeka :) nem, ez rólam, rólunk, a magánemberekről mond el sokat. :) próbálok rájönni, mi a bajom vele, de tényleg csak annyi, hgoy a csapat az munkára "szerveződik", s hiába vagyunk annál picit jobb viszonyban is, nem szeretem, ha beosztják a szabadidőmet (nem beszélve az éjszakámról). Szívesen építek én csapatot, 8-tól 16-ig, vagy 18-ig, és a vacsorán is ottmaradok, aztán akkor megyek haza,amikor szeretnék. De az együttalvás már magánélet. Miért kell a kettőt összemosni?

Dweyra 2008.02.29. 10:47:56

Nem tudom,nekem ezzel az egész csapatépítősdivel kapcsolatban olyan fura érzéseim vannak. Ez persze HR-esként a te szakterületed, de nekem kicsit erőltetettnek tűnik az egész dolog. Számos olyan kollégám volt/van, akivel bármiféle közös körjáték és tréning nélkül kiválóan tudtunk/tudunk együtt dolgozni, kedveljük és tiszteljük is egymást. Mint ahogy olyan is volt néhány (szerencsére kevés), akivel semmiféle csapatépítés nem tudott volna jó viszonyba hozni, mert emberként (és időnként szakmailag) sem sokra tartottam az illetőt (általában a pletykás, kavarós, manipulatív, esetleg egyenesen becstelen emberek tartoznak ebbe a kategóriába). Nyilván jópofizva végigjátszottuk volna a tréninget, hogy aztán ugyanúgy ne kedveljük egymást, mint azelőtt...

kriszti 2008.02.29. 12:20:21

útálom a csapatépítő tréningeket. nem kell engem senkivel sem összeépíteni, majd épül magától. vagy nem. de akkor annak oka van.

thomas 2008.02.29. 18:20:37

nem szeretnék elefánt lenni a porcelánboltban, de mivel itt jónéhányan már több kínai vázát levertek, veszem a bátorságot, hogy kéretlen csaposként... 1. csapatépítés csak az amerikai cégek totál hülyíthető, alacsony képzettségű alkalmazottainál műxik. Európa sz@rik rá, mégha trendiből majmolja is. Sem a vezetők, sem a beosztottak nem gondolják komolyan. (jelzem hálisten) 2. néha - bizonyos közegben - kell egy csapat. Ennek létrehozására nem kell több, mint egy főnök, egy igazi. 3. csak nem nálunk tréningeztek? :)

2582 2008.02.29. 21:30:54

nem nálatok, thomas.

verbeka 2008.03.01. 15:34:24

Szerintem azért "kell" a csapatépítés, mert 1. jó viszonyban lévő kollégák hatékonyabban tudnak dolgozni és így több pénzt hoznak a tőkésnek. 2. a munkahelyük kvázi otthonukká válik, összemosódik a magánélet és a munka. Többet dolgozhatnak, mert van kedvük tovább bent maradni, így több pénzt termelnek a tőkésnek. De szinte biztos, hogy tévedek, és ez az egész nem a pénzről szól...

Malerie 2011.08.27. 10:24:06

Going to put this atrlcie to good use now.
süti beállítások módosítása