- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Burning out

2008. március 12. - Antibaby
Végelgyengülés környékén járok. Reggel kávé, kóla, Actival-lal nyitok, pedig nem stílusom. Viszont nem is segít. Talán egy kis speed kellene mellé.
Túlhajtottam magam, mostmár érzem. Kimerültem, szabadságolni kellene magam, de attól tartok, nem lenne elég. Közben tele a naptáram, minden órám beosztva, most kell észnél lenni, nem elszalasztani semmit. De fogytán az energiám. Pár napja éreztem meg, hogy ezt nem lehet büntetlenül csinálni. Tulajdonképpen tavaly augusztus óta hajtom magam, veszettül, mindig más miatt. Most lemerült az aksim. Hetek óta halogatok néhány fontos telefonhívást is, mert félek, mondat közben elaludnék. Az meg milyen már!? "Üdvözlöm, nagy megtiszteltetés, köszönöm a lehetőséget, pityipűűű."

A munkahelyemen misztikus dolgok történnek. Hat év nyúzás után kettétört a belépőkártyám, aztán ebéd közben, egy kollegám poénjára majdnem azt mondtam mindenki előtt, hogy "ezek a vicceid azért hiányozni fognak". Még időben sikerült visszaszívnom. Biztos furán néztek volna rám, mert sem ők, sem én nem tudok róla, hogy kifelé állna a szekerem rúdja.
Azt hiszem, ez a "lélekben felmondott" kategória. :) Vagy csak tényleg el kellene mennem szabadságra.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr526822819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

17197 2008.03.12. 18:54:31

Vigyázz, mert ha emlegeted az amfetaminszármazékokat, akkor a reptéri kutyát sem fogja érdekelni, hogy valójában nem használod. Valahogy ez megy mostanság.

2582 2008.03.12. 19:12:37

??? Kimaradtam valamiből?

72833 2008.03.12. 22:02:17

amfetaminszármazék=speed gondolom egyes okosok már azt is drogosnak titulálják, aki emlegeti.

2582 2008.03.12. 22:28:08

ezt értem, dehát... ez egy "poén" volt. Aki ebből azt hiszi, az higgye azt! :)

bahha 2008.03.13. 14:11:24

á, a speedtől csak folyton hánynál és vérezne (vérzene :D) az orrod :D

1396 2008.03.14. 16:31:18

zöldtea-centrum-kombóra esküszöm...bár ma pl. kifejezetten csodálkozom, hogy még életben vagyok, pláne nyitott szemmel, pláne hogy munkaképesen.
süti beállítások módosítása