- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Másnak cipő, nekem táska

2008. március 24. - Antibaby
Azt hiszem, van egy kis táskamániám. Akkor kaptam észbe, amikor rádöbbentem, a múlt héten hármat vettem (bár ebben a fotóstáska is benne van). Elég durva, figyelembe véve, hogy vasárnap nem is voltak nyitva az üzletek. Anyósom megjegyezte, annyira mániákus vagyok, hogy még neki is vásároltam egy puha, finom kis barna tatyót. Mentségemre szolgáljon, hogy nem mindegyik darabért kellett pénzt adnom. Egyszerűen hozzám kerültek ismerősöktől, barátoktól, rokonoktól, mert ők nem hordták.
Mielőtt betegessé válna ez a szenvedélyem, véget kell vetnem neki. Már minden funkcióra van táskám, csak egy utazóbőrönd kellene még, kerekeken guruló, kihúzható fülű.

Íme, ezek ők. Egy rózsaszín épp a szennyestartóban pihen, valamint van még egy kis fekete meg egy kis piros, épp iratok+pénztárca+mobil méretűek, amelyeket nyári fesztiválokon szoktam hordani, s azért maradtak le a képről, mert kicsit sem fotogének, viszont kimoshatatlan foltok éktelenkednek rajtuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr236822847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6782 2008.03.24. 19:40:58

Mondjuk én nagyon nem értem a nőknek sem a cipő, sem a táskamániáját, de ha jól számolom, ez még csak épp egy tucat. Az még azért az én férfiszememmel sem annyira durva. (vagy már be lettem idomítva, és már tudom, hogy különböző színű ruhákhoz különböző táska kell, és hogy nem lehet azzal színházba menni, amivel dolgozóba megy az ember lánya. :)) Viszont hiányolok egy hátizsákot. Sokkal egészségesebb és kényelmesebb...

2582 2008.03.24. 19:47:30

Igen, valamivel több, mint egy tucat, de azért durva, mert az utóbbi fél évben jelentősen megszaporodott a számuk. Egy évvel ezelőtt szerintem max. 3 db volt a szekrényben. Egyébként ki mondta, hogy a cipő- vagy táskamánia a nők sajátja? ugyan! igen, és van téli meg nyári... :) Hátizsákom utoljára középiskolás koromban volt. Nem hiányzik. :)

6782 2008.03.24. 19:57:50

Oké-oké, bár én még olyan fickóval, akinek húsz pár cipője lett volna, nem találkoztam, viszont sok lányismerősömnek van ennél több is. Cipő kell egy ünneplős, egy utcai és egy focizós, azt slussz. Táska meg kicsi, közepes meg nagy. :) És tom, hogy nem nőies, de szerintem sokkal praktikusabb egy jóféle hátizsák, mint ezek a fentiek. Persze, ahogy nézem, te nem hurcolsz magaddal annyi cuccot, hogy komoly szükség legyen rá. Ha meg még rossz emlékeket is ébreszt, akkor pláne semmi értelme reklámoznom, de azért egyszer nézz körül egy túraboltban vagy egy samsoniteban mondjuk, egészen más, mint az iskolatáska...:)

816 2008.03.24. 20:03:39

ugyan, szerintem ez egyáltalán nem számít soknak (mondom én, akinek már a szekrény tetejét foglalják be a táskák, amiket folyamatosan váltva hordok).

2582 2008.03.24. 20:08:50

R.T., én ismerek olyanokat. :) És olyan fiúkat is, akiknek focis cipőre nincs szükségük. :)Cipőm egyébként nincs sok, de időnként elmerengek, hogy nem lenne rossz, ha mindenféle szín és többféle fazon sorakozna a szekrényben. Tinikoromban szerettem a hátizsákot, de már nem tartom praktikusnak, sem a ruháimhoz (pedig olyan nagyon nem nőiesek, szerintem), sem a közlekedéshez, vagy nem is tudom... egyszerűen nem vágyom rá. :)

6782 2008.03.24. 20:22:54

Egyébként lehet, hogy nekem is csak a lehetőségem hiányzik, és gyűjtenék én, mint a hörcsög, ha rámjönne...:) Mert közben rájöttem, hogy bakancs is kell, meg egy sportszandi, meg esetleg egy dekkcipő, meg papucs is kell kettő, egy kinti meg egy benti, ha lenne autóm, akkor a vezetéshez egy vékonytalpú... Ajjajj...:) Focis cipőm nekem sincs, csak a játszóscipőre kerestem szinonímát. De lehet, hogy egyből ezt kellett volna írnom.

83145 2008.03.24. 20:52:46

Kedves pont ma számolta le a lakásban fellelhető táskáiamt. 9 db. Azt még nem tudja, hogy anyáméknál maradt megközelítőleg ugyanennyi, amit szándékomban áll elhozni. De ezek után csak egyesével...

mouser 2008.03.24. 20:53:11

trebisch: a hátizsák azért nem praktikus, mert ami igazán nem nőies, ha két vállra felveszed. persze túrazsákot és kirándulást kivéve. ha meg félvállra veszed, akkor ugyanannyira nem jó, mert ezek itt a képen, mert egy kezedet mindig lefoglalja. és ott van még pluszban az, hogy egy hátizsákot biza le kell venni, ha ki akarsz venni belőle valamit. én évek óta az oldaltáskákra esküszöm, keresztbe átvetve. mert ebből azért vannak csajosabb darabok is, mindkét kezem szabad, és bármikor bármit ki tudok belőle kapni menet közben. és nem kell a villamoson külön levenni, hogy ne nyúljanak bele hátulról.

blues 2008.03.24. 21:17:55

Láttál te már ilyen átvetős táskát egy olyan nőn, akinek melle is van? Ott,a két melle között piszokul összegyűri a blúzát, trikóját, és szépen kettéválasztja a melleit. Nagyon hülyén bír kinézni.Továbbá vágja a nyakát, ahol átvetette a vállán. Én speciel útálom. Akkor már inkább hátizsák.

39397 2008.03.24. 21:26:09

Na lehet h én nem is vagyok nő? :) Van egy táskám, amit használok, egy elegáns, meg egy fél-nagy, amibe egyéjszakai ottalváshoz való cucc éppenhogy belefér. És asszem ennyi. (Jó, bőrönd meg ilyesmi akad.) Ja de, mégis nőből lennék, cipőm az van sok :)

2582 2008.03.24. 22:55:46

Vágja a nyakát? Én hordok keresztbe átvetett táskát is, általában azt, de nem érzem kényelmetlennek. Vállnál van a pánt és ha nem spárgából van és nem hordunk 20 kilót a táskában, akkor egyáltalán nem vág, sőt, nagyon kényelmes. De persze mindenkinek más. Visszatérve a hátizsákra, a Samsonite-ok nagyon szépek tudnak lenni. Tudnék is venni egyet ennek a tizenvalahánynak az árából. :) Csak viccelek, nem ettől függ. Újlaki, nekem nincs ilyen messzire menős, utazós, ott alvós táskám. Most jövök rá, hogy még mennyit kell vennem. :) Ha utazom, sosem egyedül indulok neki, és a fiúknak szokott lenni jó nagy tatyó. Vagy nagy és masszív falú papírtáskákban is szoktam ruhát vinni, abba olyan szépen bele lehet állítani őket. :)

2582 2008.03.24. 23:00:24

blues: mellforma kérdése is, mert van, akinek meg szépen kiemeli. :) De persze mindenki válassza meg, neki mi praktikus, kényelmes és esztétikus. nem gondoltam volna, hogy eljutunk eddig a témáig egy táskaszámlálásból. :)))

68683 2008.03.24. 23:19:50

Én csak a nagy ezüstösön lepődtem meg, valahogy azt nem tudtam elképzelni hozzád. Amúgy meg a hátizsák gyerekkel kötelező, főleg a ha kendőben szállítja az ember (még ha nem túl nőies is). És azt mondtam már, hogy táskahorgolást vállalok? ;)

6782 2008.03.24. 23:42:10

Pedig én is ezért a mellszétnyomós dologért nem szeretem lányokon a keresztbevetett táskát/tarisznyát... Az oké, hogy kiemeli valamennyire a méretét, merthogy középen benyomja a pólót, de szétkancsalítanak tőle, és az, finoman szólva nem előnyös. Tényleg vicces, hogy ide lyukadt ki a dolog...:)

mouser 2008.03.25. 00:09:21

blues: nekem pl van mellem elég rendesen, és nem gyűr be semmit. :-) nem lehet, hogy összekevered az asszimetrikus hátizsákkal v mi a franccal, amit csak egy vállon kell hordani?

39397 2008.03.25. 08:01:43

hihihi, újlaki, ez jó becézés, antibé :)

68683 2008.03.25. 09:20:24

Milyen izgi lenne, ha ugyanúgy, mint az öt fontos könyvről, táskákról is lenne egy hólabda. Mindenki lefényképezné a táskáit. Szerintem legalább annyit mond egy emberről, mint a kedvenc könyvei. És az utcán is felismerhetnénk egymást :)

2582 2008.03.25. 10:21:53

Volt ilyen játék a bloggerek között. Nézd!http://antibaby.freeblog.hu/archives/2007/09/29/Antibaby_taskaja/ Nálam a könyves nem járt, nálad pedig ezek szerint ez nem.

67331 2008.03.25. 11:28:08

Na, a mellek nevében: szerintem sem előnyös, csak többyire kényelmes. mouser: nem begyűri, hanem egyszerűen szétnyomja a melleit az embernek a szélrózsa minden irányába... Hátizsák meg kell, nekem pont egy samsonite van, 8 literes gyönyörűség...Szerintem még nőies is.

68941 2008.03.25. 20:59:50

hihi, ez megnyugtató, hogy más is táskás-cipős :) :) Amúgy nálunk nem csak a lányos oldal rendelkezik cipő és táska halommal :) Sőt laptoptáskája is van a Zurnak pár darab :) Bár már megkaptam tőle többször is, ha veszek egy cipőt, akkor egyet ki kell, hogy dobjak...

27368 2008.03.25. 21:00:20

á, ez nem is sok :D!

68683 2008.03.26. 08:17:38

Euthymia, akkor te vagy az én emberem! Tudnál tanácsot adni, milyen táskát hordjon egy pasi, ha az iratok (sok)-pénztárca tárolása a cél, általában farmer-ing-zakó (nyakkendő nélkül) a stílus, és az összes zakója zsebe már le van húzódva a cuccaitól. Nem akar táskát venni, mert nem tudja, milyet. Kereszthátizsák meg laptoptáska van, de az erre a célra nem oké, túl nagy. Kösz előre is, életmentő lenne.

68683 2008.03.26. 08:24:20

Antibaby, ez a lánc nem járt nálam, de olvastam többekét. Viszont ez nem teljesen ugyanaz, mint amit gondoltam. Ez egy táska és a tartalma, én meg a sok táska küllemére gondoltam. Hú, ha nekem kellett volna kipakolnom. A hátizsák alsó ötcentis rétege használt/összegyűrt zsebkendő és pénztári blokkok lettek volna, meg egy téli kesztyű, amit már jó ideje nem találtam. Itt a magyarázat, miért nem férek kisebb táskákba. Azt hiszem, ideje egy tavaszi táskatakarításnak. :)

2582 2008.03.26. 08:26:32

a., nem engem szólítottál meg, de azért beledumálok. :))) Keresztbe vagy vállra akasztva hordható férfitáskák is különböző méretben, anyagból és színben kaphatóak, nekem most hirtelen a Springfield jut eszembe, ahol 3 ezer forint körül pont ilyen farmeres-zakós stílushoz valókat árulnak. Nem tudom, mennyire van kibékülve az "embered" ezzel a márkával, de talán érdemes megnézni. Még a Zara és a Tatuum ugrik be, mint megfizethető és utcai elegáns, s mindkettőben vannak laptoptáskánál és hátizsáknál kisebb darabok is. A játékot nincs kedved elindítani?

15888 2008.03.26. 21:39:37

Jesszus! Nekem legalább háromszor ennyi táskám van. Van úgy, hogy valamelyikről jóidőre meg is felejtkezem és egyszer csak előkerül, mert már nem bírom az összeset fejben tartani. Akkor én már lehet, hogy a szakorvossal kezelendő eset vagyok?! :)

68683 2008.03.26. 22:11:59

Antibaby, kösz a tippeket. Elindítani, végül miért is ne? Igaz, hogy akkor tkp te vagy az elindító. Majd összekeresgélem valamelyik nap.

86215 2008.03.27. 00:08:14

Nekem négy táskám van, egy hátizsák, egy laptoptáska, és egy kis biciklis hátizsák, tudod az a keresztbe a hátra, na meg egy málhazsák. Több nem is kell, sőt a biciklist nem is szoktam hordani, hiszen abba csak a készenléti csomag fér bele kényelmesen, inkább a hátizsákot. A málhazsák meg akár több hetes úthoz is megfelelő. Mondjuk, ha nagyon átszokom a kerékpárra, akkor kénytelen leszek újat venni. Cipő két pár van, ha az egyik szétázik (múltkori esőben bicajozás után két napig száradt), akkor a másikat veszem fel.

70375 2008.03.27. 09:03:10

Antibaby: 2008. 03. 25. 10:21 Bocs, nem szóltam, pedig akartam ... http://elhallgatom.freeblog.hu/archives/2008/02/09/Konyves/

2582 2008.03.27. 09:14:08

Jaj, köszi, nem vettem észre, pedig jártam nálad a napokban. Akkor hamarosan megírom a listám.

37131 2008.03.30. 19:39:55

Meg se merek szólalni, mert nekem csak laptoptáskából három van...

K.L. 2010.10.24. 21:53:23

nagyon tecc!!! milyen pedáns Abby – olyanok ezek a táskák, mintha egy férj vette volna a feleségének, igaz, írja is, hogy másoktól került hozzá a javarésze.

2582 2010.10.25. 08:06:05

@K.L., hogyhogy "mintha egy férj vette volna a feleségének"?

K.L. 2010.10.26. 11:29:56

Abby, mintha egy férfi vette volna egy nőnek – véletlenül idevetődött látogató vagyok; kicsit kívülről nézem, de nagyon érdekel az Ön blogja (blogod) – nem is annyira a témák miatt, hanem ahogy ezek a témák megjelennek. Szóval a férfi többnyire nem annak a nőnek vásárol, akivel él, hanem egy feltételezett nőnek, egy, a nőről benne élő képzetnek – ehhez a képhez többnyire maszkulin vonásokat kever, minthogy a férfiaknak általában hiányos ismereteik vannak a nőkről és arról a konkrét nőről is, akivel élnek. Ezek a táskák ilyen érzést keltettek bennem.

K.L. 2010.10.26. 18:10:53

Kedves Abby, tényleg csak ibolyaszerényen kérdezem, mi ez a "@" a K.L. előtt? Ön kukacoskodik velem? ;) Mi ez a kukacozás? Úgy értsem le vagyok kukacozva? (o: esetleg. Hogy értsem ezt? üdv Laci

2582 2010.10.26. 20:18:25

Ha a freeblog szerkesztőben vagyok és onnan nyomok rá a válasz gombra, a megválaszolandó komment írójának neve elé kukac kerül, automatikusan. Praktikus lenne mindig használni, így látszik, hogy melyik komment kinek szól. Tehát van a táskáimban egy kis maszkulin érzés? :) Örülök ennek az észrevételnek. Szerintem talán azért, mert nem szeretem a nagyon "nőcis", túldíszített dolgokat, inkább "a kevesebb több" nézetet vallom... és igen, talán van bennem annyi maszkulin hatás, mint amennyi feminin a férjemben. :) A táskákat meg közösen választjuk. Abból is, amiket másoktól kapok. Nagyon örülök, hogy érdekli a blogom. A magázódás is imponál, de ha úgy kényelmesebb, tegeződhetünk. :)

Barbi 2012.01.16. 03:35:11

You're a real deep thinker. Thanks for shriang.

Idalee 2012.01.18. 05:05:57

It's really great that people are sharing this ionrfmatoin.
süti beállítások módosítása