- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Kritikus tömeg

2008. április 20. - Antibaby
Gondolom, Critical Mass-hez nem árt, ha az ember edzésben van, s mondjuk nem egy fél órával előtte szedi elő a biciklit a tároló legmélyéről. Én erről mind elfeledkeztem, s csak azt néztem, nem hosszú az út, s bármikor ki lehet kanyarodni a tömegből, ha meguntam. Ehhez képest végignyomtam az egészet, előtte még pár órás csatangolással a városban. Nem mondhatnám, hogy most nagy a komfortérzetem. Hogy mi fáj? Nyaktól lefele szinte minden. Nem is a távolság miatt, hanem mert jóformán 4 órán át araszoltunk a dugóban. Többet rollereztem a bicajjal, mint amennyit tekertem. Hazudnék, ha azt mondanám, jó volt, de egyszer ezt is ki kellett próbálni. Meg ugye a cél is nemes. (Lehet, hogy ha évekkel ezelőtt, a kisebb tömeg idején megyek, imádtam volna.) Nevettünk, nézelődtünk, hüledeztünk szép bringáktól, és nem utolsó sorban mozogtunk egy nagyot. Ma éjjel elég sokan jól fognak aludni, az biztos.
Amikor az indulásra vártunk és egy csomó egykerekező szervezőt láttam, azon gondolkodtam, 10 vagy 15 év múlva talán már a monociklisek fognak tűntetni a kerékpárral közlekedők ellen, mert túl sok helyet foglalnak a városban.
Az egész fárasztó és tenyér/talp/fenékfájdító felvonulás végére sikerült beleszeretnem minden olyan bringába, ami nincs a birtokomban. Úgyhogy a párom örülhet,  hamarosan lecseréljük a kétkerekűmet.

Critical Mass

Ilyen béna fotókat már rég csináltam. Csupa túl- vagy alulexponált vacak, de mentségemre szóljon, hogy akárhol megálltam, bringások száguldoztak körülöttem - őőőrület. Kezdem érteni, miért dönt úgy néhány ismerősöm: fotóz vagy teker.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

verbeka 2008.04.21. 07:02:00

8 éve biciklivel járok a városban, de még sosem voltam a masszon. egyszer mentem keresztbe... biciklis és biciklis között is van különbség. néhány "nyári biciklista" borzasztó figyelmetlen. kacsázva jön szembe, és nem néz fel, bámul közvetlenül maga elé. egymás mellett mennek, és a szembe jövőt vagy a hátulról gyorsabban érkezőt csöngetés ellenére sem engedik el, a fűre kell menni kikerülni őket. nem állnak meg a piros lámpánál. Ez utóbbi a vérprofikra is igaz, azok a pedálon állva egyensúlyoznak bele a keresztforgalomba. azt is meg kellene tanulni, hogy néha elsőbbségünk van ugyan, de arról olykor-olykor le kellene mondani, ha azzal megoldunk egy nehéz helyzetet (pl. ha az illető autós balra kanyarodva egymás után közvetlenül kesztezi a szembe jövő forgalmat, a bicikliutat és a villamos sínt. ilyenkor elég nagy stresszben van az anyázó biciklis nélkül is, kivéve, ha éppen telefonál).

2582 2008.04.21. 07:09:37

verbeka :) már megint megnevettettél.

68941 2008.04.21. 16:53:02

Én most a figyelmedet szeretném a Giant-ra felhívni, ha vásárlás előtt állsz. Nekem egy remek, kényelmes női van belőle, éppen most 1 hónapja kölcsön adtam, remélem, még visszakapom egyszer. De az nagyon kis kényelmes, 18 sebességes (azt hiszem) de kényelmes a nyaknak, karnak, popónak pont jó!:)

2582 2008.04.21. 18:16:16

Köszönöm, megnézem.

Janisa 2011.05.20. 00:24:55

That's a mold-brkaeer. Great thinking!