- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Boldogságos napokat élünk

2008. május 03. - Antibaby
Ragyogunk, sugárzunk, egymás felé mindenképpen. Semmi extra sztori nincs, semmi olvasmányosság, semmi botrány vagy szenzáció. "Csak" betűk a naplóban, dokumentációképpen: boldogság van!

A közelgő házasságkötést nem verjük nagy dobra, de vannak, akiknek el kell mondani. Anyukámtól tartottam, de fontos volt, hogy mielőbb túl legyünk rajta. No, hát túl vagyunk. Nem ájult el a boldogságtól, de nem is akadt ki. Szerintem egyszerűen csak meglepte a hír, amit megértek, hiszen sosem meséltem házassági terveimről, mivel nem is voltak.
Az is megvan már, hogy az öcsém lesz a tanúm. Három ember közt vaciláltam, s nem akartam azonnal dönteni, amikor meg végül felhívtam, hogy felkérjem, szinte letolt, hogy miért kellett két napot várnom ezzel, hiszen úgyis... :) Nagyon aranyos, hogy ennyire szeretett volna ő lenni. Örül a hangja a vonal végén, s ez sokat számít nekem. Így utólag azt mondom, nem is tudnék elképzelni mást.

Alakulnak a részletek. Az ugye mégsem járja, hogy farmerben szaladjunk be. Persze lehetne, de... nincs normális farmerem. Haha. Alkalmi cuccaim meg nadrágosak. Kénytelen leszek venni egy új ruhát (jaj, de szörnyű lesz (: ), ahhoz meg cipőt, mert magassarkú dukál, olyanom meg csak fekete van... kellett ez nekem? Kellett, persze, jó lesz, jó lesz, csak kell egy ruha, szép, és nem félmillás, csak olyan papíraláírós. Addig még van esély némi barnulásra, a szem alatti karikák eltűntetésére, s fodrászhoz is mostanában kell elmenni, mert 2-3 hetesen a legjobb a hajam... úgy tűnik, akárhogy is, én már csak nő vagyok. Bizonyos dolgokat le nem vetkőzhetek.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr796822945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

67331 2008.05.03. 23:22:01

Egyszer láttam valakit férjhez menni egy gyönyörű bordó nyári nadrágkösztümben..Szerintem nagyon szép házaspár volt :)

anyahajó 2008.05.04. 07:34:51

Én is pont így voltam annakidején! És igen, vannak ruhák, nem túl hivakodóak és mégis gyönyörűek, létezik nem túl cicababás frizura meg smink, és még ha nem is akar nagy felhajtást az ember lánya, azért jó csillogni egy picit. Kívül-belül. :)

sunnyboy 2008.05.04. 09:28:29

Látom a magassarkú már meglesz...:) de hol marad a befőzés?!?:)

2582 2008.05.04. 10:53:58

:) tudtam, hogy valaki elsüti. :)

picaflor 2008.05.04. 11:34:50

Annyira "oltoztesd unneplobe a lelkedet" (es testedet), ammenyire szukseged van ra, hogy kesobb ne legyen hianyerzeted... ;)

2582 2008.05.04. 11:57:37

Picaflor, pont ez a cél, jól megfogalmaztad. Nem szeretnék semmi túl hivalkodót, amit később megbánok, de azt sem, hogy hiányoljak bármit is.

sunnyboy 2008.05.04. 13:02:38

Feldobott labda esete:). Ja és sok boldogságot, én még nem kívántam asszem...majd virtuálisan dobálok jól rizsszemeket:)

anyu(ha) 2008.05.07. 21:58:13

Nahát, meg vagyok lepve, egészen műás fontos elfoglaltságra számítottam :) Alapból kosztümös vagyok, volt idő, amikor a szemetet is kosztümben vittem ki, esküvőkor az ilyesmit nagyjából egy uszállyal lehetne méltóképpen fokozni, na ehhez képest vajszínű kosztümben mentem férjhez, és az alkalmi nadrágkosztümök nagyon szépek tudnak lenni :)

2582 2008.05.08. 07:41:39

Oh, hát ez csak a "fontos elfoglaltság jéghegyem" csúcsa. :)

68941 2008.05.08. 18:19:37

ciki, nem ciki, én mások esküvőjére veszek magamnak új ruhát, az enyémen egy kis paris boutique-s szoknya meg egy fehér blúz volt rajtam és a kedvenc csimmám (nem, nem a virágmintás)...a blúzt meg már kihíztam és elajándékoztam :)

fwhhvrikch 2010.04.16. 23:51:44

66g6BI curobtfxgwqn, [url=http://eioknqfvvkfw.com/]eioknqfvvkfw[/url], [link=http://pebsetzkjprn.com/]pebsetzkjprn[/link], http://cyoxzxpplkxb.com/

Geralyn 2011.07.03. 21:57:05

Unbelievable how well-wirtten and informative this was.

Dolly 2011.07.04. 19:24:49

This forum neeedd shaking up and you’ve just done that. Great post!
süti beállítások módosítása