- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Metró

2008. május 09. - Antibaby

Abban a kiváltságban van részem, hogy 6 éve úgy megyek reggel munkába, hogy csak átsétálok a Margit körút túloldalára. Ma úgy adódott, hogy a reggeli csúcsban, 7 és 8 között átmetróztam a városon, és elámultam. Az elmúlt években teljesen elfelejtettem már, hogy pl. a Metró újság az a valami, amiért érdemes korán reggel, éhgyomorra embert ölni. Egyesek szerint.
Mire célba értem, 5x olyan ideges voltam, mint amikor csak a munkahelyemre megyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr96822959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

29810 2008.05.09. 18:33:36

De hát ingyé van...÷)

verbeka 2008.05.14. 07:21:33

Én is a Margit körúton dolgozom, és volt egy év, amikor még az utcára sem kellett kimennem, csak 9 emeletet liftezni felfelé.

2582 2008.05.14. 08:25:31

az azért durva lehetett. Papucsban, pizsamában is tudtál járni dolgozni. :) Veszélyes. Sok évvel ezelőtt a munkahelyem kinézett egy telket az utcánkban, pont a házunk mellett, hogy bíz' ő oda építi fel új központját. Nem örültem annyira. Egyrészt tuti biztos, hogy a közelség miatt én késtem volna a legtöbbet, másrészt mennyire nyomasztó tud lenni, hogy a szabadidőmben is a munkahelyemet látom.
süti beállítások módosítása