- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

No smoking area

2008. június 11. - Antibaby
Dris egy hős, négy hónapja nem gyújtott rá. Se kávéhoz, se sörhöz, se bulihoz, se a láncdohányos haverjaival beszélgetéshez, se bánatában, se örömében, se idegességében. S ez most simábban ment, mint az eddigi leszokási próbálkozásai. Már ki van akadva, ha füstöt érez vagy az utcán előtte lépdelő cigizik. Mondanom sem kell, jelentős hatással van ez az én hangulatomra, de még a kapcsolatunkra is.

Azt hiszem, lélekben készül az apaságra. A múltkor is ültünk egy parkban, nézelődtünk, mellettünk egy aranyos család, pici gyerekekkel, az apa meg rágyújtott. Dris rögtön rávágta, ő nem akarja, hogy a gyereke bármikor is dohányozni lássa.
Majd pár nappal később, a Tesco-ban egyszercsak eltűnt mellőlem, s amikor visszajött, közölte, hogy megnézte a cumikat. Hm. Én meg az óvszereket. Így egészítjük ki egymást.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr776823011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

86215 2008.06.12. 07:04:12

Gondolom ő nem vett cumit, te meg nem vettél óvszert:) tényleg összeilletek:))

Bebita 2008.06.12. 07:09:47

Jó ilyet olvasni, én is azért küzdök, hogy ne akarjak sehogysem, semmikor rágyújtani. A Pasim meg Hozzád hasonlóan örül, hogy nem füstölök. Mi is készülünk a papás-mamás játékra. :)

36729 2008.06.12. 14:25:32

Drisnek gratula, minden leszokónak díjat kellene osztogatni!! és hajrá papás-mamás :)

85383 2008.06.12. 14:52:53

Én vagy 6-7 éve a cigiről, most pedig a kávéról mondtam le. Ahogy öregszek, úgy hülyülök meg:)

réka 2008.06.12. 18:38:39

gratula hozzá... nekem anyukám cigizett 15 évig (kivéve 2x9 hónapot, amikor babát várt) én ovodás lehettem, amikor egy rádiós gyerekes anyáknapi műsorban arról kérdeztek, hogy mi az, amit nem szeretek anyukámban. én erre azt válaszoltam, hogy azt hogy cigizik... anyum másnaptól már nem gyújtott rá többet, és mai napig nem cigizik :-D ami a kávét illeti, én nem tudnék lemondani a kávézgatásokról... az a nap fénypontja, amikor a kedvessel és két gőzőlgő kávéval behúzódunk a kedvenc sarkunkba, és egy fél órát lazulunk... erről én le nem mondok :-D

19110 2008.06.12. 20:35:43

Drisnek gratulálok, és üzenem neki, hogy ez a legokosabb dolog, amit valaha az életben csinált, még akkor is, ha erre majd csak évtizedek múltán jön rá. Itt az én sztorim: http://szep.freeblog.hu/archives/2007/11/12/SZABADULASOM_TORTENETE/
süti beállítások módosítása