- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Büszke

2008. június 19. - Antibaby
Dido kipróbálta az Identity nevű pszichológiai társasjátékot, amelyet már én is régóta szeretnék. A gond csak annyi, hogy sehogy sem jön össze az a játékosi kör, amelyben mindenki szívesen megnyílna a többiek előtt. Pedig máshogy nem látom értelmét.
Didot megihlették a játékban feltett kérdések, s blogos láncot indított, kiemelve az egyik feladatot: Sorolj fel 5 dolgot, amire a legbüszkébb vagy az életedben! Engem kért meg, hogy folytassam a láncot, én meg olyan buzgón nekiestem, hogy több kérdéshez is összeállítottam a magam kis listáját. Külön posztokban publikálom őket. A stafétát pedig továbbadom két olyan embernek, akinek biztos bőven van mire büszkének lennie, és kíváncsi vagyok a listájára: Bahhának és Kaptárlakónak.

Íme az én válaszaim:
1. Büszke vagyok arra, hogy nem söpröm szőnyeg alá a problémákat, hanem merek és akarok szembenézni velük, mégha sokszor fájdalmas is, s folyamatosan törekszem a fejlődésre és a megoldásokra. Arra, hogy a gyökereim ellenére gazdagnak érezhetem magam (nem anyagi értelemben), s arra, hogy milyen mély gödörből másztam ki, mennyit küzdöttem. Ezek külön pontnak tűnnek, de szerintem összetartoznak.
2. Büszke vagyok arra, hogy szabadon élek, pont annyira, amennyire számomra fontos, s hogy nem követem feltétel nélkül a többséget.
3. Büszke vagyok arra, hogy van saját értékrendem, amihez különösebb erőfeszítés nélkül tartom magam.
4. Büszke vagyok a párkapcsolatomra, megdolgoztunk érte.
5. Büszke vagyok a nyitottságomra, ami még így is viszonylagos.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr256823071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

19110 2008.06.19. 16:52:04

Köszönöm, végiggondolom, és megírom.

67331 2008.06.19. 17:02:34

Az egy nagyon érdekes játék..Mi családi körben játszottuk(a párom családi köre), ahol nem szivesen nyílok meg, de eléggé meglepő lett az eredmény. Nagyon kellemes beszélgetés alakult ki belőle, és hajnali háromig fenn voltunk és beszélgettünk. Ha ajánlót akarnék írni hozzá, akkor olyan köröknek ajánlanám, ahol sok elhallgatott gondolat van, és a felek nem tudnák, hogy hogyan nyíljanak meg egymás felé. Szerintem nehéz egy felszínes baráti körben ilyet játszani...

picaflor 2008.06.19. 17:23:03

Erdekes, hogy a 4. pontban parkapcsolatot irtal... Nem hazassag? ;)

2582 2008.06.19. 18:01:13

picaflor: A házasság egy jogi fogalom, én nem arra, hanem a köztünk levő kapcsolat minőségére vagyok "büszke". Különben is, még csak 3 hete vagyunk házasok. :)
süti beállítások módosítása