- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Tejbegríz

2008. július 18. - Antibaby
Vége a hétnek, hulla fáradtan ülünk a tévé előtt. Dris éhes. Dris egyre éhesebb. Nincs energiánk elmenni bevásárolni. Javaslom, legyen az a munkamegosztás, hogy én kitalálom, mit lehet készíteni gyorsan és egyszerűen az itthon levő alapanyagokból, ő meg megcsinálja. Oké, benne van.
Tejbegríz. Tej, búzadara, cukor, margarin. Tetejére a múltkori palacsintázásból maradt kakaópor. Odaáll, követi az instrukcióimat, kész, megeszi.

Most ott ül az ágy szélén, felhúzott lábakkal, elkámpicsorodva. Egy világ omlott össze benne azzal, hogy megtudta, hogyan készül gyerekkora kedvence. (Azóta nem evett ilyet és nem is gondolkodott rajta.)
Hiába, a felnőtté válás irdatlan nagy pofonokkal jár.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr336823131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

29810 2008.07.18. 20:36:39

Legközelebb inkább rendeljetek pizzát.÷))

816 2008.07.19. 08:24:46

én a rántottával jártam így, pedig megtaláltam a férfit, akinek én "taníthattam" meg, hogyan kell feltörni a tojást...
süti beállítások módosítása