- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Áll a bál

2008. augusztus 08. - Antibaby
A házban fergeteges a hangulat. A másodikon betont fúrnak, falat törnek, miközben a tévében zajlik az Olimpia megnyitója. Lincshangulat a lépcsőházban, mindenki üvölt mindenkivel. A szomszédom úgy kezdte, hogy becsöngetett hozzám, felmegyek-e vele kettecskén rendet (!) teremteni. Nemleges válaszomra nagy mozdulatokkal feltűrte az ingujját és megindult a lépcsőn felfelé. Idáig tudtam követni az eseményeket, aztán elvesztettem a fonalat, mostmár legalább 8-an próbálják túlkiabálni egymást - és a fúrót.
Kérdés, van-e bárkinek is joga Olimpia ideje alatt lakásfelújítani, délután 4-kor. (Költői.)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr856823171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

19110 2008.08.08. 21:32:58

Volt egy jó karikatúra régen valami lapban, már nem emlékszem melyikben. Egy pasas ül egy fotelben a tévé előtt, lába az asztalon, kezében sör, és vidáman nézi a műsort. A fotel mögött egy nő ül, a porszívó vezetékével megkötözve, a szája betömve. A kép címe: olimpiai összefoglaló. :-D

verbeka 2008.08.09. 20:56:23

de van. egyébként ma nekem is kész katasztrófa volt visszajutnom a marek utcából a pasarétre. először láttam egy elütött biciklist, aztán én ütöttem el majdnem egy túristát, majd láttam, amint egyik kombinóról a másikra ugrálnak át az emberek két megálló között. később meg a rendőr nem engedett át a margit hídon, mert bombariadó volt. a lánchídon fesztivál, az 56-os villamos sinjeit pedig úgy felszedték, hogy a budagyöngyénél életveszélyesen közel met el a busz, mikor kikerültem a bikiliótra larakott síndarabokat. (bár volt meglepőbb egyutas esemény-élményem is, amikor két egymás utáni villamosmeggálóban ütöttek el gyalogosokat a villamosok. a dolog érdekessége az, ogy ugyanazon héten láttam egy harmadikat is, amikor a lány át akart szaladni a járdaszigetre, de a villamos maga alá gyűrte. nem volt szép látvány. inkább várjátok meg a következőt!)

sunnyboy 2008.08.10. 13:14:18

Nem értem az embereket. Mi a fenének kell ilyenen felhúznia magát vkinek? (lehet azért látom így, mert kongázom, s az elég hangos?:):) ) ha ő fúrna, felújítana az teljesen természetes lenne, s kiakadna, hogy miért szólnak be neki ezért. Az emberek mindig azt várják, keresik, hogy min húzhatják fel magukat! S ilyenkor indul el az önhergelés...ezt utálom a legjobban.Meg az állandó panaszkodást, hogy ez is szar, meg az is szar, meg minden szar...erre egy jó ajánlat a Belga: De szar itt élni c. száma, baromira nem tudunk értékelni semmit sem.
süti beállítások módosítása