- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Főzőcske

2008. augusztus 23. - Antibaby
Már meg is találtam, mivel kötöm le feles energiáimat. Rámjött a főzés, ugyanis. Régen elég gyakorlott voltam (értsd: szerettem csinálni és a köreimben levőknek ízlett a végeredmény), aztán kihagytam úgy másfél évet. Néha összeütöttem ezt-azt, de huzamosabb ideig nem volt kedvem hozzá. Most próbálok visszaszokni, mert a főzés egy igazán kreatív szabadidős tevékenység.
Csak az a baj, hogy ha a lakásból nincs kedvem kimenni, otthon meg hiányzik néhány hozzávaló, akkor meg vagyok lőve. Nem hittem, hogy sikerül, de végülis csak összepakoltam valami kaját abból, amit a szekrényben találtam, Dris meg pont akkor esett haza farkas éhesen, amikor lezártam a gázt a lábos alatt.
Minden kerek.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr986823219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

86215 2008.08.23. 20:50:26

Na, igen. Ez a különbség a háziasszony és a szakács közt. A szakács remeket készít, ha az orra alá tolnak mindent. A háziasszony főz egy jóízűt abból, amit talál:) És ráadásul ilyen jól időzítve, kapsz egy dicséretet, ügyes vagy!
süti beállítások módosítása