- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Ismerd meg hazádat!

2008. augusztus 24. - Antibaby
Ahhoz képest, hogy tegnap még a lakást sem volt kedvem elhagyni, ma a fél világot bejártam. Reggel még húztam kicsit a számat, kirándulás miatt vasárnap korán kelni, skanzenbe menni... jaj, de nem hiányzik ez most nekem. Aztán egyre jobb és jobb lett, s felsorolni is fárasztó, mi minden fért bele ebbe a szép napba.
Elindultunk Hollókőre, séta felfelé a Várba, majd lefelé az Ófaluba. Aztán Szécsényben egy kis pihenő, kávézás, amiből ebéd lett, egy csendes utcában, a Bástya étterem napfényes teraszán, görög szakács kreálta kapros spenóttal valamint fetás juhtúróval töltött rétesháromszögek, desszertnek palacsinta. Hm, finom volt.
Továbbhajtva átsuhantunk Közép-Európa leghosszabb faluján (ez volt kiírva a Ludányhalászi tábla alá), és valóban, 4 km hosszú és egyetlen utcányi széles. S ott, az Óperencián is túl, ahol már se kávét nem lehet kapni, se ételt, sőt, egy idő után házak és emberek sincsenek, na ott váratlanul becsusszantunk egy 4D-s moziba. 8 és fél perc időutazás 3+1 dimenzióban. Repülés a felhők felett, egy jövőbeli város felhőkarcolói közt, majd menekülés vicsorgó, karmolászó ősállatok elől, miközben mozog alattunk a szék. Előtte attól féltem, hogy mi lesz, ha majd félni fogok, de közben már inkább szórakoztató volt. A nem túl élethű grafika miatt nem tojtam össze magam, de arra pont jó volt, hogy megtapasztaljam a 4D mozi élményét, és bemerészkedjek majd valami ütősebbre is.
Visszafelé autózás, zenehallgatás és sok beszélgetés, átszelve Balassagyarmatot, Rétságot, majd Újpestbe torkollva még egy kis Sugar!Shop, hogy hab is legyen a tortán.
Kirándulásból kipurcanás. Letöltöm a fotókat, aztán jó éjszakát!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

19110 2008.08.25. 12:43:09

"Előtte attól féltem, hogy mi lesz, ha majd félni fogok," Ez egy tündéri félmondat volt! :-D

Susie 2011.08.27. 05:38:09

Son of a gun, this is so helpufl!