- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2008. október 19. - Antibaby
Egész héten az ment, hogy amikor benéztem az egyik konyhaszekrénybe, mindig találtam egy pici kukacot a polcon. Kisöpörtem, kidobtam. Másnap újra ott volt egy, majd harmadnap is, és így ment egész héten. Vasárnap végre volt időm kipakolni a szekrényt, majd tök üres hagytam, becsukott ajtóval. Fél óra után belenéztem, és ott figyelt egy kis kukac az üres szekrényben. Kisöpörtem, kidobtam, ajtót visszacsuktam. Megint fél óra múlva megint ott hevert egy a polcon. Fogalmam sincs, honnan jöhet, a szekrény üres, de amúgy is csak teák voltak benne meg poharak.
Mi a fene? Ott kellene állnom az üresen tátongó szekrény előtt és nézni mereven, honnan kerül oda a következő? Tuti, épp akkor pislognék...

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr786823355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása