- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Túl a családon

2008. december 27. - Antibaby
A családi karácsonyozás új stádiumába ért. Mondhatnám úgy is, elszakadtunk a szokásoktól. Még csak a bemelegítés zajlott, amikor egyszercsak azt vettem észre, hogy a balhé már kitört, de én nem vagyok benne. Érdekes, ilyen szemszögből még nem láttam ezt a helyzetet, mindig aktív szereplője vagyok a családi összecsapásoknak. A fő mumusként számontartott vendégséget így viszonylag jól megúsztam, de a nap további része tartogatott még meglepetést, és nem azt a fajtát, ami Jézuskával áll összefüggésben. Anyám rosszat szólt, én magamban fortyogtam, Dris pedig nem hagyta annyiban. Pontosabban kiakadt, mert - ahogy ő mondta - amióta csak ismer, kiteszem a lelkem anyuért, ő meg csak bánt. Dris ezúttal bekeményített, addig nem engedi haza anyut, amíg nem tisztázzuk, amit mondott.
Vitáztunk, fel is emeltük a hangunkat, Drist néha úgy kellett visszafogni. Szokatlan vége lett: én nem sírtam (nem is értem), anyám viszont igen. Talán még elnézést is kért, hogy elrontotta a karácsonyt. "Áá - mondom - csak a szokásos."
A baj csak az, hogy tényleg durvát mondott, megint egy durva sebet ejtett a lelkemen, és a probléma a beszélgetés végére is megmaradt. Nem az a bocsánatkérős kategória.
Amikor végül elment, Dris magába öntöt két üveg sört. Nem szokott, de most megértem.

Írom a bejegyzést, ő már alszik mellettem. Megérdemli, mert ma spontán meg is küzdött értem a sárkánnyal. Kicsi hősöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr736823467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

19110 2008.12.29. 16:19:41

Mondtuk itt páran, hogy most már ő a családod. Kell ennél jobb bizonyíték?

imola 2008.12.31. 12:57:30

respect Dris:) bár én hajlamos vagyok soha fel nem adni azt a bizonyos reményt, hogy egy kapcsolat műküdhet még jól, de valóban, Dris a családod, aki szeret és akire számíthatsz. Szóval lehet, hogy naív vagy túl idealista vagyok, de attól az anyukáddal való kapcsolatot ne add fel sztem. legrosszabb esetben öregségére fog felnőni ő is ehhez a feladathoz, ahogy a nagypapám tette a lányával. és valahogy nem volt késő még akkor sem...

ijeupeqxvby 2010.04.17. 03:19:47

b6TT1v gsfzkggotshf, [url=http://zujiapwenqsi.com/]zujiapwenqsi[/url], [link=http://gpdqevrvpttf.com/]gpdqevrvpttf[/link], http://dbdowuqkdriu.com/
süti beállítások módosítása