- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Kis esti levezetés

2009. február 18. - Antibaby
Jót perpill nem tudok mondani, károgni, nyavalyogni nincs kedvem, úgyhogy jön néhány elkapott láncjáték, amit nem nekem dobtak, de útközben lenyúltam. Bocs.
(Mi is volt az a játék, gyerekkoromban, amikor dobálták egymásnak a ladbát, és a középen álló próbálta elkapni?)

Tehát az elcsípett kérdések, az én válaszaimmal:

1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét?
A Feneketlen tónál.

2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd?
Tuti, hogy nem.

3. Bealszol a tévé előtt?
Nagyon rég nem fordult ilyen elő. Talán azért, mert alig nézek tévét, vagy mert ha álmos vagyok, szépen, fegyelmezetten kikapcsolom, és elsétálok az ágyamig.

4. Ittál már tejet közvetlenül a dobozból?
Inkább zacskóból, de az is rég volt.

5. Nyertél már valaha betűző versenyt?
Hehe, nem. :) Ezek szerint ez a kérdéssor valahonnan a tengerentúlról indulhatott...

6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal?
Nem emlékszem egy nagyra sem konkrétan, de szoktak lenni vitáim.

7. Gyorsan gépelsz?
Azt mondják.

8. Félsz a sötétben?
Előfordul.

9. Most van valaki, aki tetszik?
Te jó ég, mikor kérdeztek tőlem utoljára ilyet? Talán nyolcadik osztályban. (Most erre mit mondjak? Vaaan. De nem úúúgy.)


Jót perpill nem tudok mondani, károgni, nyavalyogni nincs kedvem, úgyhogy jön néhány elkapott láncjáték, amit nem nekem dobtak, de útközben lenyúltam. Bocs.
(Mi is volt az a játék, gyerekkoromban, amikor dobálták egymásnak a ladbát, és a középen álló próbálta elkapni?)

Tehát az elcsípett kérdések, az én válaszaimmal:

1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét?
A Feneketlen tónál.

2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd?
Tuti, hogy nem.

3. Bealszol a tévé előtt?
Nagyon rég nem fordult ilyen elő. Talán azért, mert alig nézek tévét, vagy mert ha álmos vagyok, szépen, fegyelmezetten kikapcsolom, és elsétálok az ágyamig.

4. Ittál már tejet közvetlenül a dobozból?
Inkább zacskóból, de az is rég volt.

5. Nyertél már valaha betűző versenyt?
Hehe, nem. :) Ezek szerint ez a kérdéssor valahonnan a tengerentúlról indulhatott...

6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal?
Nem emlékszem egy nagyra sem konkrétan, de szoktak lenni vitáim.

7. Gyorsan gépelsz?
Azt mondják.

8. Félsz a sötétben?
Előfordul.

9. Most van valaki, aki tetszik?
Te jó ég, mikor kérdeztek tőlem utoljára ilyet? Talán nyolcadik osztályban. (Most erre mit mondjak? Vaaan. De nem úúúgy.)

10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod?
Kérem a következő kérdést!

11. Szerencse számod?
Nincs. Az 5-tel oszthatók szimpatikusak.

12. Nyertél már lottón?
Kettesem volt már, többször is, gyerekkoromban. Azóta nem lottózom.

13. Most iszol valamit?
Menta teát.

14. Okosnak tartod magad?
Általában környezet kérdése. De most épp nagyon érzékenyen érint ez a kérdés.

15. Ettél valaha bogarat?
Nem.

16. Most van valaki, aki hiányzik?
Igen.

17. Mit kérsz karácsonyra?
Hol van az még?

18. Ismered a muffinembert?
Az meg ki?

19. Beszélsz álmodban?
Nem tudok róla.

20. Emlékszel az első csókodra?
Emlékszem. Olyan volt, mint az első általában. Esetlen, bátortalan, nyálas és rövid.

21. Reptettél valaha sárkányt?
Igen, olyan is volt.

22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova?
Pffu, nem is emlékszem, pedig imádok úszni. Ja, szerintem 2008. nyarán, a Szelidi tóban, vagy Keszthelyen, medencében.

23. Sikeresnek tartod magad?
Most éppen nem, de általában igen.

24. Kábé hány ember száma van a mobilodban?
Sosem számoltam. 30? 40? Nem viszem túlzásba.

25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat?
Igen. Kislányként hisztiztem, hogy lehessen egy lovam a nagyszobában. Lakótelepi lakásban, természetesen. Nem értettem, miért nem kapok, hiszen elfért volna.

26. Mik a terveid holnapra? Munka, munka, munka. 27. Mit csináltál múlt hétvégén? Munka, munka... de egy jó kis olasz étteremben ebédeltem, Audrey Hepburn-ről és Marylin Monroe-ról beszélgettem, kaptam tulipánt, és egy kicsit pihentem is. 28. Most hiányzik a suli? Az sose. 29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret? Pár órája. 30. Szeretsz szingli lenni? Nem vagyok az, és nem is szerettem volna soha. 31. Szereted a szobádat? Igen, mindig törekszem rá, hogy olyan legyen, amiben jól érzem magam. Mégha mindig félkész, akkor is. (Jellemző rám.) 32. Ki a hősöd? Dris, a saját action hero-m. 33. Lógtál valaha a suliból? Érettségiig nem, utána meg már nem lógásnak hívják, asszem. 34. Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)? Találkozom Riennel, az unokahúgommal. 35. Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál? Többen is szóba jöhetnének. Dris bármikor, de szívesen elbeszélgetnék Brad Pittel, csak a példa kedvéért. Hosszú a lista. 36. Ettél valaha kutyakaját? Nem. Libatápot viszont kóstoltam. 37. Őszinte ember vagy? Az egyik legfontosabb tulajdonságnak tartom az őszinteséget. Mostanában jövök viszont rá, hogy nem lehet mindenkivel. Ettől függetlenül törekszem rá. Mondjuk úgy, szókimondó vagyok. 38. Szereted a ham&eggs-et? Nem. 39. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van? Személyim, papírzsebkendő, pénztárca. 40. Van valamilyen sebhelyed? Van. Műtét nyoma a hátamon. 41. Szereted az akciót, a pörgést? Az attól függ... 42. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel? Talán jó lenne már rájönnöm, ebben a korban... Valami írós, szervezős, kreatív, önálló, fontos dolgot csináló, de felelősségtől mentes. :) 43. Mi a legnagyobb titkod? Nincs olyan titkom, amit senkivel sem osztottam meg. Legalábbis nem jut eszembe ilyen. 44. Milyen gyakran telefonálsz? Naponta párszor. Nem vagyok mániákus. 45. Hiszel a szerelemben? Igen! 46. Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg? Van, több is. Egyik sem anyagiakon múlik. Egyes emberek szeretetére, bizalmára, elismerésére, megértésére áhítozom időnként. 47. Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy srácban/lányban? Kisugárzás, kisugárzás, kisugárzás, kisugárzás. 48. Mikor sírtál utoljára? Tegnap reggel, munkába menet. 49. Kit öleltél meg utoljára? Drist. 50. Jól kijössz a családoddal? Van, akivel jobban, és van, akivel kevésbé. 51. Hol van a mobilod? Vagy a táskámban, van az éjjeli szekrényen, vagy töltőn. De akkor is az éjjeli szekrényen. 52. Mit ettél utoljára? Nachos chips-et salsával, banánturmixszal (ezt így kell írni?). 53. Mi a kedvenc színed? A fehéret szoktam említeni, amire valaki mindig rávágja, hogy az nem szín, vagy azt, hogy szerinte a zöld a kedvencem. 54. Milyen filmet láttál utoljára moziban? Slumdog Millionaire 55. Most milyen dalt hallgatsz? A tévében a Támad a nap c. film reklámját. 56. Most mire vágysz? 10-12 órás alvásra. 57. Melyik a kedvenc kocsid? Legutóbb a Mazda MX-5 volt, de az már nem, új kedvenc meg nem alakult ki. Az autók inkább design szempontból érdekelnek, amúgy nem foglalkozom velük sokat. 58. Most nézel valamit a tévében? Már a reklámot sem. 59. Kivel beszéltél utoljára mobilon? Riennel. "Hol vagy? Ja, itt állsz velem szemben." :)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr456823567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása