- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Oscar night és nehéz reggel

2009. február 23. - Antibaby
Úgy terveztem, hogy megnézem élőben az Oscar-t, mint a régi szép időkben, amikor még jobban érdekelt és egy éjszakázást sem egy hét alatt pihentem ki. Naiv elképzeléseim szerint reggel hatkor mentem volna lefeküdni, aludtam volna délig, aztán pont elkészülök szép lassan a dolgaimmal, mire megkezdődik a délutáni programom. A terv odáig meg is valósult, hogy reggel 6-kor, az utolsó díj átadása után elaludtam, de kicsivel később arra ébredtem, hogy rohannom kell a gyógyszertárba, mert Drisnek egyre magasabb a láza, s már felélte az Aspirin-tartalékainkat.
Nem esett jól kimenni a hóesésbe, miközben tudtam, nekem még javában aludnom kellene, de megtett ő már ennél cifrábbakat is értem, meg úgy amúgy is, ez a minimum.

Ami az Oscar-t illeti, biztos öregszem (ki nem?), mert egyre nézhetetlenebbnek tűnik ez a tömény cukormázas ömlengés, képmutatás, ami a gálát jellemzi. Nekem az is fura, hogy ha valaki meghal, feltétlenül neki kell nyernie... de lehet, hogy tévedek, és tényleg ő volt a legjobb. Minden cinizmusom ellenére többször meghatódtam, szipogtam rendesen, működött a hollywood-i hatásvadászat, én meg tényleg olyan liba vagyok, hogy mindenen elérzékenyülök, közben meg szidom őket belül, hogy ezt teszik velem. Egy vicc, tudom.
Nem volt sok értelme fennmaradni, nem történt semmi érdekes, hacsak az nem, hogy Jennifer Aniston és a Pitt-Jolie pár egy légtérben tartózkodott, ráadásul Angelina hatalmasakat kacagott Jen színpadi(as) viccelődésein, rá is mozdult az összes kamera rögtön, és biztos a bulvárlapoknak is lesz mit írniuk pár napig. No és persze Hugh Jackman egész estés show-ja, amelyből kiderült, nem csak énekelni tud, de hihetetlen jól táncol, és a humora is kellemes.
Amúgy a díjakat a papírforma szerint osztották ki, az egyetlen meglepetés Sean Penn győzelme, aminek nagyon örülök, különösen, hogy egy melegjogi aktivista szerepéért díjazták.
A Slumdog jó sok díjat besöpört, összesen 8-szor lapult a borítékban ez a filmcím. Ez az egyetlen film, amit láttam a jelöltek közül, mégis furcsa érzés, hogy ennyire kiemelték, mert azért nem vagyok elhalva tőle. Igaz, azoknak a filmeknek a többségével így állok, amelyekre Oscar-esőt zúdítottak úgy az elmúlt 15 évben. A Slumdog a moziban nagyon tetszett, aztán gyorsan kiürült belőlem, és pár nappal később már nem sok nyoma maradt bennem. Pedig egy (számomra) nagy és jó filmnek szokott. (A filmzenéért, betétdalért, operatőri munkáért járó elismeréseivel egyetértek.)
Meg kellene nézni a Benjamin Buttont és a Milket, as soon as possible.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr686823583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

56007 2009.02.23. 16:36:41

a milk-re a jövő héten megyünk együtt? :-)

51153 2009.02.23. 20:31:34

És Dris jobban van?

2582 2009.02.23. 21:26:04

gus: :) jikka: sajnos nem.

1396 2009.02.24. 08:54:05

jobbulást Drisnek. Nekem meg mind a 3 filmet meg kellene néznem sürgősen.

22669 2009.02.24. 15:27:22

A Benjamin Button jó, csak itt ott kicsit vontatott. Milk-et még nem láttam.

51153 2009.02.24. 18:45:35

Jobbulást.

Lorren 2011.08.27. 07:55:34

AKAIK you've got the anwser in one!
süti beállítások módosítása