- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Elfelejtettem, hogy kell pihenni

2009. február 25. - Antibaby
Az elmúlt 2 évben elfelejtettem szabadságon lenni. Mármint voltam, csak elfelejtettem, hogyan tudok élni vele. Most is 5. napja vagyok itthon, mert már annyira fáradt voltam, hogy alig bírtam elvonszolni magam az irodáig, és hiába 5. nap, még csak az ügyintézés, a betegápolás, a mosás, a teregetés, a pakolás, a leckeírás és a hobbimeló váltogatták egymást. Az egyetlen, amit pihenésnek lehet nevezni, hogy addig alszom, amíg jól esik.
El kellene menni a világ végére, de arra még hónapig nincs időnk.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr346823589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bluemoon 2009.02.28. 21:25:27

Pihenni csak akkor lehet, ha a lakóhelyedet jelentő település faluhatár jelző tábláját magad mögött hagyod. Otthon nem. Ott mindig van mit csinálni. Ha mást nem, akkor lehet ágyat húzni, ablakot pucolni, vagy ügyintézni. Az meg nem pihenés....
süti beállítások módosítása