- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Leánybúcsú

2009. március 11. - Antibaby
Az életem első leánybúcsújára jött meghívót háromszor nyitottam meg, mert nem akartam elhinni, hogy nem a Subbának, hanem nekem címezték. Miután a menyasszony kikötötte, hogy nem szeretne vetkőző vagy már korábban lefélmeztelenedd fiúkat, ezek után röpködtek a jobbnál jobb (értsd: rosszabbnál rosszabb) ötletek, péniszalakú szívószállal pezsgőzéstől a videóról bejátszott striptease-elő vőlegényig minden, én meg fogtam a fejem, aztán egy gyenge (értsd: határozott) pillanatomban lemondtam a részvételemet. Azóta hívott az egyik szintén meghívott, hogy ne csesszek már ki vele, menjek csak el szépen, együtt jobbak vagyunk. Tény. Kértem egy nap gondolkodási időt.
Azt hiszem, ez az a szitu, amikor nincs jó döntés. Ha nem megyek, az a baj. Ha megyek, az is baj. Nem akarnám ugyanis elrontani a menyasszony örömét, már ha ez tényleg őérte van, mert ebben sem vagyok biztos. Viszont nehezen tudom elképzelni magam, ahogy limuzint bérlek a szombat éjszakában és visongatva szívom a valamilyen löttyöt, péniszen (vagy hogy hívják) keresztül.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr296823617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

67331 2009.03.11. 22:36:45

Hát nekem is sikerült már összeveszni egy adag barátnővel, akik végig akarták vonszolni a terhes lányokat meg a menyasszonyt az egész városon, de mindig az derül ki, hogy a menyasszony élvezi és az a lényeg...

1396 2009.03.12. 11:02:12

én túlvagyok 2 leánybúcsún, nagy szerencsémre egyik sem akart péniszes izéket, meg kigyúrt vonagló pacákokat :) volt néhány sikamlósabb játék ugyan, de kibírtam, mert azok az est kb csak 20%-t vették el, a maradék időben pedig igazán jókat beszélgettünk, mulattunk. Nálatok ez nem elképzelhető?

2582 2009.03.12. 11:09:00

Majd meglátjuk. Elképzelhető, persze.

3392 2009.03.12. 15:48:52

Lánybúcsú menyasszonyért van. Ha szar, ha nem, menni kell. Az élet nehéz:]

2582 2009.03.12. 18:54:30

avie: tömören ennyi. :)

barb 2009.03.12. 20:54:30

Azt hittem, én vagyok az egyetlen maradi, aki nem akar pucér hapsit a lánybúcsújára. Én a sajátomra egy finom vacsit szeretnék, némi alkoholt és jó nagy dumálást-röhögcsét.

69381 2009.03.13. 13:05:09

Fura nekem ez a nagy egyenjogúsítósdi: ha van legénybúcsú (ami, azért, valljuk be, sokkal régebbi hagyomány), akkor a csajok se maradjanak már ki, hadd élvezzék ők is leányságuk utolsó óráit! Szerintem méltatlanok az ilyen vicces játékok, mint a csippendél-fiúk, meg a péniszes szívószál és társaik. Ha a leendő ara ezt élvezi, tényleg, lelke rajta, mindenki önmagát minősíti... Mondjuk el tudok képzelni leánybúcsúnak nevezett összejövetelt a barátnőkkel minden ilyesmi nélkül is, ahogy fentebb írta valaki, jót dumálva, felelevenítve a régi közös bulikat és poénokat. (Sőt, voltam is már ilyenen.) Miért kell a férfiak baromságait "lefordítva" majmolni?! Ezt én sem értettem soha.

78388 2009.03.22. 22:25:17

Én már jártam 5-6 lánybúcsún meg szerveztem is, és a végére szerencsére mindegyik jól sikerült. Szerintem minden ara mástól érzi jól magát, van aki egy beszélgetős estére vágyik és van, aki egy visongatós-csöpögős-pasis estére. Szerintem fő, hogy az ara jól érezze magát és jó esetben a többi vendég sem érzi magát rosszul...

Alízka 2009.07.16. 11:41:59

Mindenki önmagát minősíti, ha akar chippendalet? ez sztem nem így van. Unokatesóm (és egyben legjobb barátnőm) leánybúcsúját szervezzük hétvégén, és ő kinyögte, hát végülis jó lenne egy vetkőző srác:) Rengeteg időbe telt találni egyet, és megbeszéltük hogy nagyon szolid showt nyom, nem lesz tök meztelen, és nem lesz "k*kifogdosás:)" Jegyzem meg a hölgy közgazdász tanársegéd egy egyetemen, több éve jár a leendő párjával nem csapodár nem vadóc.ennyit a minősítésről:) játékokat mi is találtunk ki, activity pl, amit bográcsozás közben mellet játszunk:) szerintem ez nem erőltetett:)

awdtuzz 2010.04.16. 14:56:31

9fidx3 majliemwuprm, [url=http://dkoucdtbxaxr.com/]dkoucdtbxaxr[/url], [link=http://klhuugxwmfwy.com/]klhuugxwmfwy[/link], http://wfsovwdzuowm.com/
süti beállítások módosítása