- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2009. április 05. - Antibaby
Találtam megint blogról blogra terjedő kérdéseket, amelyeknek az eredeti szerzőjét, ahogy a népdalokét, senki sem tudná megnevezni. Esti levezetésnek jó lesz, még talán szórakoztató vagy elgondolkodtató is. Akinek van kedve, vegye át! Persze a saját válaszaival.

- Mi az, ami nélkül nem indulsz el otthonról?

Cipő.

- Ki az, akit a legjobban szeretsz?
Dris.

- Meg tudod-e nevezni a legjobb barátodat?
Nem. (És erre nagyon nehéz volt ilyen röviden válaszolni.)

- Hányszor voltál eddig szerelmes?
Jó néhányszor.

- Emlékeid az első csókról...?
Szerintem, mint mindenkinek. Rövid, bénázós, de nem is olyan nagyon.

- 10-es skálán mennyire vagy bulizós?
2 (Attól is függ, hogyan definiáljuk a bulit. És lennék én jobban is, csak egy másik világban.)

- Káros szenvedélyed?
Kávé. (és hajpiszkálás)

- Cigizés?
Ez kimaradt, soha ki sem próbáltam. Passzívan persze sokat szívtam.

- Melyik a kedvenc alkoholtartalmú italod (értsd: piád)?
Bírom ezt a zárójeles magyarázatot, kíváncsi lennék, kinek jelentett segítséget. :)
Az az alap, hogy nem iszom, de azért kóstolgattam már sok mindent. Bizonyos száraz pezsgők ízlenek, és szeretem a citromos Bacardi Breezer-t is, a legfinomabb pia :) pedig szerintem a jó búzasör. Van az a hőség, amikor akár fél pohár is jól esik belőle.

- Mi a szerencseszámod?
Nincs olyanom.

- Ki a példaképed, és miért?

Elsőre Sinead O'Connor ugrott be, de azért nem erőltetném nagyon ezt a kérdést. Nem hiszek a példaképekben, de vannak, akiket vagy nagyon rokon léleknek érzek, vagy csodálom őket ezért vagy azért. Lehet ez egy jó ügy melletti határozott kiállás vagy akár egy szimpatikus világnézet vagy gyereknevelési "elv" is.

- Okosnak tartod magad?
Környezettől, tárgytól és lelkiállapottól függ.

- Szépnek tartod magad?
Nem. De barátságban vagyok magammal.

- Mi leszel, ha nagy leszel?
Na, ez az, amit még mindig nem tudok, de a felnőttkor annyit hozott azért, hogy már nem tartom fontosnak tudni. Vagyok, aki vagyok.

- Őszinte embernek tartod magad?
Igen. Majdnem azt írtam, hogy kegyetlenül, de ez manapság már nem igaz. Egyre inkább figyelembe veszem, ha valaki nem szereti az őszinteséget. Az más kérdés, hogy belül hogy élem meg ezt.

- Kedvenc ételed?
Sok van. Imádom a hummusz-pita párost. A jó padlizsánkrémet naan-nal. A rokfortos tésztasalátát. Az olasz pizzát és tésztákat. A nyers zöldségeket. A sushit. Tényleg, a sushi!

- Kedvenc (no alkohol) italod?
Most a jó limonádékért vagyok oda.

- Kedvenc helyed?
Épp a napokban jöttem rá, hogy a város legkülönbözőbb pontjain van már olyan vendéglátóhely vagy park, amit szeretek. És persze az otthon, ami egyre otthonabb.

- Kedvenc idézeted?
Tinédzserként gyűjtöttem őket, teleírtam velük 2-3 nagy spirálfüzetet. Mostanában kevesebbet foglalkozom idézetekkel, sokkal kevesebbet, de sok értékes gondolattal találkoztam már, nehéz lenne kedvencet kiragadni. Ha lenne hely és idő sok százat felsorolni, biztos lenne közte Walt Whitman, Richard Bach, Albert Einstein és Woody Allen fejéből származó gondolat is.

- Terveid tavaszra?
Töltődés napfénnyel és sok boldog pillanat. Remélem, lesz szép, új bringám.
A naptár szerinti tavaszba talán még belefér a lakás berendezésének további fejlesztése is. A meteorológia szerinti tavaszba aligha.

- Terveid nyárra?
Olyan távolra nem szoktam tervezni, de bízom benne, hogy kevesebbet fogok dolgozni és többet kikapcsolódni, mint az év eddigi részében. Azt is remélem, hogy addigra lesz egy felsőfokú nyelvvizsgám és egy kipihentebb férjem.

- Terveid őszre?
Lehet, hogy... Te jó ég, hol van az még?

- Terveid télre?
Az a tervem, hogy nem lesz tél, örök nyarat akarok. Legyen úgy, hogy forog alattunk a Föld, és mi mindig ott vagyunk, ahol éppen meleg van.

- Legjobb tulajdonságaid?
Hehe, ez kemény. Na jó, azt hiszem, egyre többen jönnek rá, hogy tudok titkot tartani, meg lehet bennem bízni. Mondjuk előtte szólni kell, hogy az titok, mert előfordul, hogy nekem máshol húzódnak a diszkréció határai. :) Aztán elég önzetlen, nagyvonalú és rugalmas tudok lenni, és van bennem valami különös vonzódás a tiszta (ártatlan, becsületes, őszinte) dolgok iránt, amit én jó és megőriznivaló tulajdonságomnak könyvelek el.

- Legrosszabb tulajdonságod?
Előfordul, hogy türelmetlen vagyok, bár van, amikor meg végtelenül türelmes. Nem tudok úgy élni, ha nem kapok elég szeretetet és figyelmet. Időnként nyersen megmondom a véleményemet, de ez sem igaz minden helyzetre. Nem csinálok olyan dolgokat, amiket nem szeretnék vagy hülyeségnek tartok, és ezért gyakran szembemegyek a szokásokkal, hagyományokkal, és előfordul, hogy kellemetlen helyzetbe hozok ezzel másokat. Idealista vagyok, és ha valami nem oké, egy időre nagyon neki tudok keseredni. Aztán elmúlik. Az is előfordul, hogy vitában muszáj, hogy enyém legyen az utolsó szó, bár ebben fejlődtem már az elmúlt években. Tudom, hogy sokan nem gondolják, de lételemem a szabadságérzet. Ha parancsolgatnak, ha úgy érzem, meg vagyok kötve, rosszul érzem magam. Ez arra is igaz, ha mások szabadságát látom veszélyben.

- Tetszett a teszt?
Ja, vége?

- Tettél hozzá kérdéseket?
Ahhoz én most túl fáradt vagyok.

- Népszerűsíted a tesztet?
Népszerűsítse önmagát! :) Aki szeretné, viheti.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr156823661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása