- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Igazán környezetbarát vagyok

2009. április 08. - Antibaby
, fényenergiával működöm. Amióta ilyen napsütéses idő van, semmi bajom, sőt, minden kerek, minden szép, minden jó. Így még háztartási munkát is szeretek végezni, önként és dalolva, sarkig tárt ablakokkal és erkélyajtóval (!). S ha jól látom ilyen közelről (ami egyáltalán nem egyértelmű), akkor a blog is kezd életre kelni.

Update: Amikor mesélem a rég nem látott félismerősnek, hogy milyen szerencsésen alakul az életem és milyen jó minden, akkor ő csak annyit mond, már nagyon megérdemlem ezt az élettől. Én meg örülök, hogy még ő, a félismerős is így látja. Mert tényleg.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr626823669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

68776 2009.04.08. 10:08:27

akkor te biztosan azon szerencsések közé tartozol, akiknek vagy van szúnyoghálójuk, vagy pedig nem zavarják a bogarak. én is annyira szeretném élvezni a jó időt, de nem megy, mert folyamatosan nyüzsögnek a darazsak és dongók, meg még ki tudja mik az erkélynél, én meg nem merem kinyitni az ablakot. úúúgy irigylem azt, akit ez nem zavar... :(

2582 2009.04.08. 10:41:19

Amennyit eddig kint voltam, az alatt nem találkoztam velük, vagy legalábbis nem volt olyan sok, hogy zavarjon. Nyáron az szokott idegesíteni, amikor belemásznak a poharamba vagy a kajámba, de egyébként elvagyok velük. Tömegről egyáltalán nem lehet beszélni. :) A lakáson meg max. keresztülközlekednek. :)

Christina 2012.01.16. 05:48:41

It was dark when I woke. This is a ray of sunhisne.

Pebbles 2012.01.18. 02:35:45

Thank you so much for this aritlce, it saved me time!
süti beállítások módosítása