- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Elcserélt életek

2009. május 20. - Antibaby
Nincs szerencsém a filmekkel mostanában. Vagy tényleg túl magasan lenne nálam a léc? Nem hiszem. Szerintem teljesen reális "elvárásaim" vannak, úgy mint: ne legyen gagyi, túl szentimentális, túl kiszámítható, céltalanul vontatott és ne nézzen hülyének.

Legfrissebb filmélményem, az Elcserélt életek sajnos egyiknek sem felel meg. Gagyi, szentimentális, kiszámítható, céltalanul vontatott és hülyének néz. Pedig erről is ódákat zengtek, millió díjra jelölték, aztán egy jó nagy semmi. Én meg verem a fejem a falba, hogy nem hittem a megérzéseimnek, pedig már az első jelenetből sejteni lehetett, hogy ilyen lesz.

Dühítő tud lenni, hogy mostanában minden filmre rámondják: igaz történet. Pedig legfeljebb az alapja az. Kb. a fele elcsépelt hollywoodi sablonparádé, utolsó pillanatban leállított elektrosokkal és hasonlókkal. A másik fele esetleg tényleg megtörtént. Esetleg.
Aztán ott van Angelina Jolie, akivel én alapból nem szimpatizálok. Oké, hogy itt meggyötört, sorsüldözött anyát alakít, úgyhogy nem kell szépségkirálynőnek lennie, de még megvolt a gyerek, amikor már úgy éreztem, nem bírom tovább nézni a csont és bőr testét azzal a minden bájt nélkülöző, merev és kifejezéstelen arcával. Aztán mégis bírtam, 140 perc, te jó ég! Nem tartom őt rossz színésznőnek, de itt nem kedveztek neki a körülmények.
Csalódott vagyok. Képet sincs kedvem kitenni, annyira nemszeretem film.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr436823733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egybeteg 2009.05.21. 02:02:05

Akkor legyen a Sólyom végveszélyben, az igaz történet, bár szentimentális, mert sokan halnak meg. De nem gagyi, a házimozi kiüti a falat közben.:)

2582 2009.05.21. 06:43:18

egybeteg :)

kockas 2009.05.21. 11:34:15

Sztem jó volt, nagyon is. http://kockas.freeblog.hu/archives/2009/02/25/3824731/

89331 2009.05.21. 15:35:35

HAH!! meglepő. eddig úgy tűnt hasonló az ízlésünk filmek terén, igaz már az "Amerikai psycho"-nál is zizegett a léc..:) De ez a film szerintem is jó, felettébb(illetve az egész mozi klubbunknak is tetszet, pedig elég finnyás egy népség) Igen, van pár nagyon is "Hollywood"-i rész benne, és igen kicsit lassú...de szerintem ezek dacára sincs vele semmi baj. Azt, hogy gagyi végképp nem tudom mire mondod.Szerintem a film nézhető, élvezhető nagyon. ÉS A.J.vel sincs semmi baj.Sőt.

36729 2009.05.22. 19:27:37

ez a film hetekig ült a fiókban, míg végre pár napja rászántam magam -a rendezése nekem nagyon tetszett, forgatókönyv viszont nulllla!

Sanne 2012.01.16. 16:40:44

At last! Something clear I can undesrtand. Thanks!
süti beállítások módosítása