- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

No TV

2009. május 23. - Antibaby

Ma ránéztem a tévére és rájöttem, hogy legalább 2-2,5 hónapja nem kapcsoltam be.* És még élek. Sőt.

* Füllentek, mert DVD-zéshez igen.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr726823741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

43566 2009.05.24. 00:12:57

én két és fél éve tévé nélkül. nincs is. de dévédézéshez van nagy monitorunk :)

26323 2009.05.24. 21:22:24

Lassan elérem az egy évet. Egyedül meccseket nézek nagyritkán, azt sem itthon, mert még szobaantennánk sincs. Mióta elköltöztünk (február) egyetlen egyszer kapcsoltuk be megnézni egy dvd-t, egyébként azt is számítógépen, szóval gondolkozom erősen, hogy kirakom a fenébe. Egyébként nagyon jó dolog a tévétlenség, nekem tényleg boldogabb tőle az életem, szerintem mindenkinek ki kéne próbálni egyszer. (A listát nem felejtettem el, csak az exkollégát kell miatta nyúznom)

2582 2009.05.24. 22:45:01

morri, teljesen egyetértek, a tévétlen élet maga a boldogság. Én egyszer másfél évig nem néztem, és mikor aztán újrakezdtem, iszonyatos volt. Elszoktam attól a beszéd- és viselkedési stílustól, amit a tévé nyom, egyszerűen úgy éreztem, mintha folyamatosan gügyögnének benne.

26654 2009.05.25. 12:05:14

Én annó koleszos koromban nem néztem szinte egyáltalán, pedig nagyon előrelátó módon egy orosz gyártmányú kistévével költöztem be a koliba. Felkerült a szekrény tetejére, aztán az első év alatt kábé kétszer vettem elő. Második évben már nem is jött velem. Aztán gond nélkül visszaszoktam a tévénézésre, sőt pár év tévétlenség után először olyan érdekes volt, hogy mindenféle hülyeséget képes voltam megnézni. Most alig kapcsolom be, de van egy pár cucc, ami rendszeres: SzülFel, néha Híradó, napi agyelszívásnak az AnyátokKözt, House. Ezen kívül Discovery, Spektrum, Animal Planet, DOQu (vagy hogyafenébe írják). Ezek néha még háttérnek is mennek. Szóval azt hiszem, én az a szülő vagyok, aki a kölket sem fogja tiltani a tévétől, csak megpróbálom majd neki megmagyarázni, hogy ésszel, meg hogy a Győzike meg a Maunika az nem egészen a mi világunk. Remélem, sikerül.

1396 2009.05.25. 15:42:18

egyetértek. A múlkor véletlenül bekapcsoltam, kb 2 pillanat alatt lettem rosszul attól, amit azok ott műsorvezetésnek/interjúnak/riportnak neveznek... Én kb 1 éve csak dvd-t nézek, no meg internetet :)

26116 2009.05.26. 00:07:35

okosan kell kiválogatni a műsorokat, nem ész nélkül fújni a tévére, mint olyanra.

2582 2009.05.26. 07:00:36

morsa, én ebben teljesen egyetértek veled, vannak jó műsorokat találni, ha odafigyelünk, de simán lehet élni nélkülük is, és tényleg átalakul az ember élete, ha kiiktatja a tévét. Általában olyan csatornákon találok érdekesebb műsorokat, amelyeket a bővebb csomagok tartalmaznak, de ha havonta egyszer-kétszer szánok csak rá időt, akkor nincs értelme előfizetni se. Amíg több "szabadidőm" volt, többet tévéztem, de amint teletervezem az időmet, máris kimarad. És nem bánom. Ja, és a Dweyra említette tiltásról szó sincs.

67331 2009.05.26. 07:50:32

én gyerekként rengeteg tvt néztem, most háttérzajnak sokkal inkább rádió megy, az a pár sorozat, amit nézek, az meg úgyis Amerikában megy leginkább... A tv készülékünkön lényegében csak a wiizés megy :) Mi is úgy láttuk, hogy felesleges előfizetni, mert amig azt néznénk, addig úgyis rengeteg sokkal jobb dolgot tudunk csinálni...

67331 2009.05.26. 08:36:25

így jár az ember, ha kora hajnaban ír kommentet...ennyi szóismétlés! (*pirul*)

26323 2009.05.26. 10:47:17

Morsa, hol láttál te itt ész nélkül fújni bárkit? Mondjuk nem lepődöm meg, hogy jött ilyen komment is, mostanában rendszeresen tapasztalom, hogy akármit is máshogy csinálok, mint a nagyátlag, valaki mindig meg akar győzni, hogy ez így szar és hülye vagyok. Egyébként pedig a tévéműsorok jó nagy százaléka megnézhető neten is pár nappal később, ennyi nekem bőven elég, ha valamit feltétlenül látni akarok, a filmeket meg begyűjtöm máshonnan. :)

2582 2009.05.26. 12:11:02

igen, igen, én sem érzem, hogy ész nélkül fújnánk a tévére. lehet persze válogatni értelmes műsorokat, meg lehet teljesen kiiktatni is a tévét. Nem erőszakkal, csak egyszerűen annyira nem érdekes, hogy az ember hónapokig elfelejti bekapcsolni. Én a posztot nagyjából ennyinek szántam. Peace! :)

Krystalyn 2012.01.16. 04:20:12

That's a mold-baerker. Great thinking!
süti beállítások módosítása