- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Ilyen az élet

2009. június 12. - Antibaby

Ma reggel megérkezett családunkba az első bébi, legalábbis 27 éve, az anyukája születése óta az első. Olyan régóta nem történt mifelénk ilyesmi. (Nem tudtunk 30 évesen babával fotózkodni az iwiwre.) Azt hiszem, mindenki azt várta, hogy majd én nyitom a sort, de máshogy alakult. Én pedig ettől a nem enyém kisbabától is majd' kiugrom a bőrömből örömömben.

Közben máshol véget ért egy nagy szerelem. Az ifjak jobbra-balra el. Szomorúak, de jobb lesz így nekik. Ismét a régi tapasztalatom igazolódott be: a nagyon fellángolós, mindent elsöprős szerelmeknek két év az általános szavatosságuk. Aztán a rózsaszín köd szertefoszlik, és nem marad sok utána, nem tudnak mit kezdeni már egymással. Szívből sajnálom, olyan jó volt nézni őket, amíg lángoltak.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr466823765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

109339 2009.06.12. 10:36:52

Kisbabához gratula, és szívből a legjobbakat kívánom! Nem vagyok irigy természet, de saját babátlanságomból kifolyólag egy icipicit mégis irigykedem. De csak úgy szeretettel. :) Ez a két év szav.idő érdekes dolog. Ha utána számolok most gyorsan, én is így tapasztaltam mindig, csak sosem vettem a fáradtságot, hogy általános következtetésként megállapítsam. :) De tényleg így van, sajnos. Sajnos?

réka 2009.06.12. 14:21:32

a babához én is gratulálok... a nagyon fellángolós, mindent elsöprő szerelemmel kapcsolatosan, én nem ezt tapasztalom... látok magam körül ellenpéldákat. vagy ők csak szerencsés kivételek?

Lina 2009.06.12. 14:33:59

Nálunk 15 éve tart. Komolyan. Így még jobban örülök. :)

58245 2009.06.12. 16:10:41

Sziasztok! És cáfolok, és cáfolok és cáfolok! :D Mi Kedvessel májusban ünnepeltük a 7. éves fordulónkat és még mindig ugyanolyan mérhetetlen szerelemmel szeretjük egymást, ahogy az első pillanattól fogva. Még mindig megőrülök az érintésétől, a csókjától, még mindig jó vele minden perc, még mindig összebújva alszunk el minden este és még mindig taknyos szerelmesként bámulom az ajtót, amikor jön haza. Csakis megcáfolni tudom a két év szavatossági időt! Viszont ha megromlik egy "termék", akkor ott talán a tartósítószerben lehet a hiba...:)

1017 2009.06.12. 17:46:31

A babához nagy gratu, és jó egészséget, hosszú életet kívánok neki! Csak az ér véget, aminek véget kell érnie, a két év ez esetben nem lehet általános, az én környezetemben pl ugyanez 3 év szokott lenni. Ősi bölcsesség, hogy hamar ellobban az a tűz, ami nagy lánggal ég, ellenben aki a csendes, de meleg parazsat nem becsüli, és ismét lángolásra vágyik, az tovább fog lépni, hogy ismét megégesse magát. Véleményem szerint ennek sok értelme nincsen, de a lángolás-pártiakkal jókat szoktam vitázni arról, hogy mi az, ami nekik jogosan jár. Állítólag valamiféle boldogság-érzés. 2-3 évente újabb. Meg hogy ez mindenkinek jár. És hogy kit bántanak meg, és mennyire, az ilyenkor persze nem lényeges. Csak a lángolás-vágy, hogy ki tudjanak törni a megszokottból (meguntból) és ismét lángolhassanak valaki mással.

117773 2009.06.13. 13:27:04

Csanyi Vilmos: Az emberi termeszet - Humanetologia cimu konyveben ir arrol, hogy a szerelem erzeseert felelos hormonhoz, a fenil-etil-aminhoz kb. ket ev alatt szokik hozza az ember szervezete annyira, hogy mar ne valtsa ki ez eredeti hatast. Ekkor "mulik el" a szerelem.

2582 2009.06.13. 13:58:09

passaggia, én nem minden szerelemre értettem. A szerelem nem feltétlenül múlik el, tarthat nagyon sokáig, akár egy életen át is, én legalábbis így gondolom. Mi is ugyanúgy, ha nem jobban szeretjük egymást, mint az elején (hattttigen: amiket felsorolsz, azok nálunk is megvannak), és azért már messze túl vagyunk a két éven. Van viszont az a vakító, rózsaszín köd, egy más fajta szerelem, ami nem feltétlenül párosul azzal, hogy a felek igazi társak is, akik tudnak vagy egyáltalán akarnak pl. közösen problémát megoldani. Adriette, úgy érzem, te érted, mire gondoltam. Az általánost egyébként úgy értettem, hogy kb. meg hogy többnyire. Tehát a +/- fél, 1 év benne van, és ez tényleg csak az én tapasztalatom. A saját múltamban és a környezetemben levőknél így vettem észre, így tapasztaltam.

1017 2009.06.13. 15:35:05

Tudom, hogy mire értetted! :)

2582 2009.06.13. 22:21:32

akkor jó. :)

117773 2009.06.15. 18:53:07

Igen, ezt o is csak a szerelemerzes hormonalis alapjaira erti, nem a komplex parkapcsolatra. Viszont ez az oka szerinte, h. olyan sok kapcsolat tenyleg felbomlik a 2 ev vege korul.

2582 2009.06.15. 21:03:38

passaggia, így már értem, és még az is lehet, hogy egyszer elolvasom. :)
süti beállítások módosítása