Megőrjítenek a fodrászok.
Felhívom, szeretnék bejelentkezni. Hívjam másnap. Hívom másnap, szeretnék bejelentkezni. Hívjam vissza délután kettő és négy között, most épp utcán van. Próbálom délután háromkor (az eléggé kettő és négy között van), szeretnék bejelentkezni. Keressem később délután, most nem tud beírni. Mikor később? Négy körül. Hívom 16:10-kor, mert tényleg szeretnék bejelentkezni, de nem jó neki, csak 20 perc múlva ér be az üzletbe, próbáljam újra. Rácsörgök 35 perccel később (mert ugye én sem tudok egész nap fodrászt hajkurászni, más dolgom is akad néha), most jó, ott a notesz is, hurrá.
Nem értem, főleg azért nem, mert a múltkor is panaszkodott, hogy alig van vendége, sokan elvesztették az állásukat és a hajvágatáson tudnak spórolni, stb. Aki meg menne és vinné a pénzét, azzal így. Tényleg nem értem, mert úgy látom, ez csak a fodrászokra jellemző. Más szolgáltatónál nem nagyon tapasztalok hasonlót. Nagy luxus is lenne manapság.
Vagy ha pl. engem felhív valaki, aki munkát szeretne adni, előveszem a noteszom. Akár utcán, metrón, rolleren vagy üzletben vagyok. Ha mégis pont rossz az időzítés és nem tudok vele beszélni, elnézést kérek és amint alkalmas, visszahívom.
Szakítottam már fodrásszal (részben) emiatt, de az újak is mindig ezt csinálják. Kivétel persze az a szalon, ahol dolgoznak egymás mellett 4-en, 6-an, 8-an, fix időben bent vannak, páros héten délelőtt, páratlanon délután, és/vagy van recepciós, aki kezeli a naptárt. Csakhogy az ilyen helyeken többnyire nem tudják úgy levágni a hajam, hogy az tetsszen is.
Egyetlen "trükk" működik, mégpedig az, hogy amikor ott vagyok nála, már beíratom magam jövő hónapra is, és akkor minden(ki) mást hozzám igazítva vállal.