- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Fodrászok, fodrászok

2009. június 13. - Antibaby
Megőrjítenek a fodrászok.
Felhívom, szeretnék bejelentkezni. Hívjam másnap. Hívom másnap, szeretnék bejelentkezni. Hívjam vissza délután kettő és négy között, most épp utcán van. Próbálom délután háromkor (az eléggé kettő és négy között van), szeretnék bejelentkezni. Keressem később délután, most nem tud beírni. Mikor később? Négy körül. Hívom 16:10-kor, mert tényleg szeretnék bejelentkezni, de nem jó neki, csak 20 perc múlva ér be az üzletbe, próbáljam újra. Rácsörgök 35 perccel később (mert ugye én sem tudok egész nap fodrászt hajkurászni, más dolgom is akad néha), most jó, ott a notesz is, hurrá.
Nem értem, főleg azért nem, mert a múltkor is panaszkodott, hogy alig van vendége, sokan elvesztették az állásukat és a hajvágatáson tudnak spórolni, stb. Aki meg menne és vinné a pénzét, azzal így. Tényleg nem értem, mert úgy látom, ez csak a fodrászokra jellemző. Más szolgáltatónál nem nagyon tapasztalok hasonlót. Nagy luxus is lenne manapság.
Vagy ha pl. engem felhív valaki, aki munkát szeretne adni, előveszem a noteszom. Akár utcán, metrón, rolleren vagy üzletben vagyok. Ha mégis pont rossz az időzítés és nem tudok vele beszélni, elnézést kérek és amint alkalmas, visszahívom.
Szakítottam már fodrásszal (részben) emiatt, de az újak is mindig ezt csinálják. Kivétel persze az a szalon, ahol dolgoznak egymás mellett 4-en, 6-an, 8-an, fix időben bent vannak, páros héten délelőtt, páratlanon délután, és/vagy van recepciós, aki kezeli a naptárt. Csakhogy az ilyen helyeken többnyire nem tudják úgy levágni a hajam, hogy az tetsszen is.
Egyetlen "trükk" működik, mégpedig az, hogy amikor ott vagyok nála, már beíratom magam jövő hónapra is, és akkor minden(ki) mást hozzám igazítva vállal.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr936823767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fakanál 2009.06.13. 13:23:23

És miért nem mondod meg neki, hogy ez így nem oké? És hogy elvárnád, hogy - legyünk rugalmasak - a második sikertelen hívásod után ő hívjon vissza. Nonszensz. Én tíz évig jártam egy csajhoz, soha senki nem csinálta meg úgy a fejemet, mint ő. Tíz év után egyszer arra kértem, hogy bár betegállományban van (fájt a nyaka), péntek délután 10 perc alatt (és ez nem túlzás) szárítson meg, mert másnap esküvőre mentem. Nemet mondott, és soha többet nem látott. Mivel az egész család hozzá járt addig, igen nagy bevételtől esett el éves szinten, tekintve az én normálistól eltérő fodrászhoz járási szokásaimat. Szóval csak azt akarom mondani, hogy nem elég zúgolódni, beszélni kell az ilyenekkel. Aztán ha ez se használ...

2582 2009.06.13. 14:10:17

fakanál, teljesen igazad van, nyíltan meg kellene mondani. Tényleg nem tettem meg, mert más gondjaim is voltak vele, amik miatt szóltam is, és arra sem figyelt oda. Elkezdtem másikat keresni, és az is ilyen sokszor visszahívatós. Nála még nem voltam vágatni, úgyhogy még nem kezdeném azzal, hogy szólok. :)

56007 2009.06.13. 21:23:10

én tudok ajánlani egy jó fodrászt, aki mindig felveszi, beír, és fogad is pár napon belül. zugló.

2582 2009.06.13. 22:26:24

Köszönöm, Gus, de sajnos nekem az a világ vége. Így is elég messzire járok, de úgy 2x annyi utazás lenne. Bár volt olyan időszakom is, hogy Dunaföldvárra jártam vágatni. :)

Part 2009.06.14. 00:22:37

Nekem is rögtönbeírós a fodrászom és ügyes is, a Nyugatinál van. Mondjuk én 2500 km-t teszek meg a kedvéért. :D

56007 2009.06.14. 09:46:57

:-) dunaföldvárra???????? mit tudott az a fodrász?

2582 2009.06.14. 10:45:10

Egy igazi mesterfodrász volt a srác, aki bárhol megállta volna a helyét, de ragaszkodott Dunaföldvárhoz, ahol lakott. Mi meg havonta egyszer amúgy is jártunk arrafelé, amikor családot mentünk látogatni, úgyhogy belefért ez a kis kitérő.

Kiccsillag 2009.06.17. 11:17:23

Képzeld el, én ma reggel egy órát vártam a fodrászomra, mire nagy nehezen elértem telefonon, és kiderült, hogy elfelejtett beírni mára, és nem is jön be... Azt hittem felrobbanok, mivel emiatt két órát utaztam. Nem tudom, ez szerintem sem normális, végül is én fizetek, ő szolgáltat, nem?

86215 2009.06.17. 19:35:05

énnekem szerencsém van a fodrászommal, mondjuk az is igaz, hogy ritkán megyek hozzá, évente két-háromszor. viszont olyan esetet tudok, hogy szerdán felhívtam, hogy mikor tudná levágna a hajam, lehetőleg hamar. kérdezte még a héten? jó, akkor péntek délben. persze mindig csúszik az időpontokkal, 10-15 percet, de szerintem ez tökéletesen belefér.
süti beállítások módosítása