- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Jó kis nap

2009. július 30. - Antibaby
Muszáj dokumentálnom, hogy ma - hosszú idő után először - igazán, teljesen és nagyon-nagyon klassz napom volt. Tele energiával tettem a dolgaimat, és közben mindent pihentetőnek éreztem. Szép volt az idő, pillanatok alatt elintéztem egy rakás ügyet, amiről azt hittem, napokig fog tartani. És végre nem holnap kezdek jógázni, hanem ma! Végigcsináltam, rendesen, most meg már sül a császármorzsa a sütőben. A kulcsszó pedig az, hogy mindezt jó kedvvel csináltam. Nem idegesen, ingerülten, kapkodva, hanem jókedvűen. Állati büszke vagyok magamra, már kezdtem azt hinni, hogy teljesen elvesztem vagy megzavarodtam. Ha minden nap ilyen lenne (vagy az én hozzáállásom lenne ilyen?), mint a mai, egy szót sem szólnék. (Dehogynem.)
Még azt kellene ma kitalálnom, hogyan tudok elfogadni egy 3 hónapra szóló "meghívást" télen a világ másik felére, ahol nyár lesz és nyugalom és mindenféle egész más program, mint itt. Rettentő jó lenne elszabadulni. Idő, jogviszony, pénz. Próbálom magam meggyőzni, hogy menni fog, pedig egyelőre nagyon úgy tűnik, hogy nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr786823833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyámlánya 2009.07.31. 06:32:10

jó ezeket a sorokat olvasni. igen, olykor ezek a "semmi" kis napok lesznek a hétköznapok vágyálmai. csak remélni lehet, hogy lesz még ilyen.

Berlynn 2011.05.20. 15:10:59

At last! Soeomne who understands! Thanks for posting!
süti beállítások módosítása